недеља, 21.04.2019. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 13:52

Објављен спот за кампању „Будућност Србије”

среда, 06.02.2019. у 19:53
(Фото Танјуг)

Посебним спотом председник Србије Александар Вучић најавио је почетак кампање „Будућност Србије”.

Будућност Србије су фабрике и нова радна места, нове школе и вртићи. Болнице и домови здравља, станови и установе културе, нови путеви и мостови, нове инвестиције и економски напредак, порука је спота.

То је будућност за коју се, наводи се, бори председник Србије Александар Вучић.

У кампањи „Будућност Србије”, председник представља грађанима резултате који су постигнути у свим деловима наше земље у претходних седам година и планове за даљи развој.

Много тога доброг је урађено, и много тога још може да се уради, зато председник Александар Вучић жели да чује и вас, грађане Пчињског округа”, наводи се у споту.

Председник сутра започиње кампању „Будућност Србије” у Пчињском округу.

Како је најављено, Вучић ће у наредних месец дана обићи свих 29 округа и грађанима подносити извештаје шта је све у протеклим годинама урађено.

Председник Вучић жели да на овај начин положи рачуне грађанима, али и да се на терену увери шта је све, како и колико у Србији урађено у од 2012. године до данас, преноси Танјуг.


Коментари5
d4c98
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Ja
Zbogom, Srbijo. Tako treba da se zove kampanja.
Саша Јовановић
Ко ће платити "кампању" и аутобусе подршке?
Mirko
Predsednik zna do detalja šta je sve uradjeno u srbiji od 2012 godine. To isto znaju i gradjani koje to interesuje. Oni koje to ne interesuje neće ni dalje znati makar ih sve doveli na skupove "Budućnost Srbije". Ne slažem se da je naša budućnost u što većem broju fabrika, nego u broju dobrih projekata pa i fabrika u kojima su radnici dobro plaćeni a fabrike ne zagadjuju životnu sredinu. Budućnost Srbije je u kvalitetnom planiranju privrednih aktivnosti i izgradnji kvalitetne infrastrukture i izgradnji socijalno pravednijeg društva. Budućnost srbije nije u rasprodaji prirodnih resursa strancima i ne u ponudi"Ko vam god ponudi neku cenu mi će mo dat 10% nižu". Srbija nesme biti na rasprodaji i država je dužna da čuva i racionalno koristi prirodne resurse. Država mora naći model kako da očuva resurse i kako da ih optimalno koristi. Teorija da nismo sposobni mi u Srbiji da radimo pošteno i racionalno, nego to mogu stranci u biti je pogrešna samo to ne treba prepustit partiskim kadrovima
Aleksandar, Kragujevac
Naša budućnost su fabrike?? Šrafciger (sklapajuća) industrija nam je budućnost??? A sta je sa poljoprivredom dragi predsedniče? Ne pominje se ko da se ne valja. Da li je moguće da jedan učesnik rialiti emisije ima vise osećaja od vas za tu temu?!
Muradin Rebronja
Ako ništa drugo, barem ima jasne ciljeve. Cilj, ili meta, ne može biti pogođen ako ne postoji. Svi ovi ciljevi su dobri za narod a i od naroda zavisi da li će biti postignuti. Jedni vuku napred a drugi nazad pa da vidimo ko će biti jači?

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља