среда, 20.03.2019. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 22:48

Путнички „сухој” остаје у ЕУ (ФОТО)

понедељак, 18.02.2019. у 13:33
(Фотографије scac.ru)

Руски министар индустрије и трговине Денис Мантуров изјавио је да је постигнут прелиминарни споразум између словеначког авипоревозника и ирског авиопревозника Ситиџет о трансферу Сухој Суперџета-100 (ССЈ-100).

„Летелица која ће бити повучена из Ситиџета остаће у Европи, постоји већ прелиминарни споразум с превозником из Словеније”, рекао је Мантуров, а пренео ТАСС.

Раније су „Ведомости” писале да је Ситиџет, једини европски оператор руских летелица, вратио ССЈ-100 закуподавцу.

Према писању листа, бриселска авиокомпанија, за коју је Ситиџет обављао летове одбила је да их користи због недостатка резервних делова.

„Ведомости” је навео да би летелица могла да буде пребачена словеначком авиопревознику Адрија ервејсу, преноси Танјуг.

 


Коментари9
b2323
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Патас
@Артиљерац Пробајте још једном, ваше коментаре увијек читам са задовољством и често је неколико тих реченица занимљивије од неког сувопарног чланка. Пустите човјеку коментар.
Зоран Чачак (пишимо ћирилицом)
@артиљерац Стручно, нема шта!!!
Препоручујем 2
артиљерац
Просто,као и увек.Сухој је у 2018 имао 118 наруџбина за овај авион. Ушао је на терен Airbus-a(A-220) и Boeing-a(B-737).И сад се врше политички притисци на компаније да откажу наруџбине или најам. Ништа ново под капом небеском.Тако је било крајем 60-их са Ил 62 па са Ту 154,па са Ту 204.
Препоручујем 32
Nikola Nesic
Dobar posao za Slovence, ovo je izvrstan avion. Uz malo sluha i pameti, bez predrasuda mogao bi nadvlada Embraer i Fokker u sličnim klasama. Eto koliko je bitno imati svoju aviokompaniju sa upravljačkim mogućnostima.
Dusan
Slazem se, dobar avion, vozio sam se licno dva puta, prvi put sam zaspao pre poletanja i kad sam se probudio iznenadih se da letimo vec pola sata.Toliko je uzletanje proteklo glatko.
Препоручујем 4
Dane
Ne znam dal si leteo sa ovim modelom SU il si samo čitao o njemu, ja sam se vozio 2 puta do Briža i Sthlm. Vrlo neobično iskustvo. Prvi put da bude toplo i na visinama. Obično nam je hladno na visinama u avionima standardne proizvodnje. Ekonomični su i uglavnom se koriste za aerodrome smeštene u gusto nastanjenim podrucjima.
Препоручујем 28
Slavujko
uopste mi ovaj tekst nije jasan..nikako da ukapiram sta se kotrlja iza ove price
simon
Bez ikakvih insajderskih informacija, samo nagadjam - mirise kao da Lufthansa preko Adrie testira ovaj avion, pa ako se pokaze dobro kroz eksploataciju verovatno ce probati da naprave neki sveobuhvatniji aranzman sa Rusima. Ako politicke okolnosti dozvole.
Препоручујем 12
артиљерац
Ја сам написао поприлично стручан коментар који није објављен. У њему сам објаснио шта се крије иза ове приче.Мораћу да постанем АВ,онда ће СВЕ српске новине објављивати моје ауторске чланке по свим темама.
Препоручујем 71

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља