понедељак, 14.10.2019. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 21:57

Генерални директор Железница Србије поднео оставку

среда, 20.02.2019. у 09:42
Мирослав Стојичић (Принтскрин Јутјуб)

Генерални директор предузећа „Железнице Србије а.д” Мирослав Стојичић поднео је оставку, речено је Танјугу у Министарству грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре.

Стојичић је упутио допис Влади Србије, Министарству, као и председнику Скупштине „Железнице Србије а.д.„ у коме их обавештава да подноси оставку.

Он наводи и да се његов мандат завршио закључно са 17. јануаром ове године.

Подсећа да је на дужност генералног директора ступио пре четири године конкурсним решењем и наводи да је његов мандат „био и остао условљен проблемима који онемогућавају даљу реализацију процеса реструктурисања железничког сектора, бар из позиције бројним чиниоцима суженог деловања моје службе”.

Као разлоге за подношење оставке између осталог наводи неусаглашеност Статута Железнице Србије а.д. да Законом о јавним предузећима, немогућност располагања имовином Железнице Србије, блокаду жиро рачуна у износу од 767 700 313, 92 динара.

У Министарству грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Танјугу је речено да се предузеће „Железнице Србије а.д” не бави управљањем железничким пројектима и инфраструктуром на железници већ наслеђеним дуговима српских железница и имовином.

Такође кажу да су ти процеси при крају и да се испуњавају услови за гашење тог предузећа.

Иначе, српске железнице су раније подељене на четири предузећа: Инфраструктура железнице Србије, Србијавоз, Србијакарго и Железнице Србије а.д.

Стојичић је на ову позицију постављен 17. јануара 2015. године, преноси Танјуг.


Коментари7
6edda
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Мајкобрижна
"неусаглашеност Статута Железнице Србије а.д. да Законом о јавним предузећима, немогућност располагања имовином Железнице Србије, блокаду жиро рачуна у износу од 767 700 313, 92 динара". И шта сад ? Важно је да министарка шета, обилази и јако се брине. Па ко ово треба да решава ? Ко располаже тим парама и ко контролише да ли се сливају у приватне џепове ? Шта ли раде бивши директори ? Постају општинари ! Изгледа да нам нема помоћи. Свака част малом броју оних са којима вреди живети.
miroslav sarcanski
Stanje u Zeleznicama, kao i u EPS je lose, posto se ulaze manje nego sto je potrebno, cak i ispod visine realne amortizacije (koja se namerno prikazuje u manjem iznosu). Raspoloziva sredstva se koriste za placanje besposleno zaposlenih i za aranzmane se preduzecima pod kontrolom stranaka na vlasti. Kada se skupi vise propusta (vec cetvrto iskliznuce vagona kod Nisa), prinosi se zrtva i time se pokusava smiriti gnevna javnost (nekada davno su to bili gnevni bogovi). Nakon toga, moze se nastaviti po starom, do nekog novog zrtvovanja...
Vesa D
..JAT je prvo bio podeljen na stotinu preduzeca sa glavnim ciljem da nestane iz ruku radnicke klase da bi pokupovali oni kojima je profit poradi sebe i samo oko sebe..i politicke ringispilske elite na vlasti su i u tome uspele..Zeleznice podeljene na cetri preduzeca je isti princip otudjenja kapitala radnicke klase koja ce eto izvisiti sramantnim potezima upropascavanja i obezvredjivanja koje je zapoceto ili na vidiku a sve zarad njihovog inokosnog organa i politickog diskusa na navlasti...E upravo takav kandidat koji je rastocio Jat imace priliku da i zeleznice dokusuri na stetu radnicke klase a u korist arapa ,srpskih tajkuna ili nekog treceg..
Markos
Najbolji komentar, to je cela sustina svega sto se desava sa preduzecima od 2000. pa na ovamo. Sada niko ne spominje Zmaj, a odande su kamionima krali masine teske po nekoliko tona. I to nije bilo 96', vec 2003/4...
Препоручујем 8
DIVAD ĆIKAR
Ne ulazeći u razlog podnošenja ostavke v.d. direktora,odmah mi se nameće misao o generalnom stanju železnica.Dobijam utisak da se radi o delimičnom devastiranju ovog našeg infrastrukturnog sistema.Česta su iskliznuća vagona sa veoma velikim štetama,zatim razni nepotrebni gubici,štetno ponašanje konnduktera koji ne izdaju karte ,već šuruju sa nekim nesavesnim putnicima i novčanu razliku trpaju u svoj đžep,a za opšte krađe od strane organizovanih lopova imamo blago pravosudno gonjenje , itd.potrebne su radikalne mere od strane nadležnih kako bi se celokupno stanje dovelo u red !!!
Саша Јовановић
А министарка, где је њена одговорност? Овако се као подмеће "жртвено јагње" које иде на неку другу компензациону функцију. Ништа у овом, као и многим другим ресорима, не функционише добро.
Slavica
U prksi vec decenijama je dokazano da ovakvi odu na bolje radno mesto. Trebalo bi da imamo praksu da neko konacno pocne da odgovara debelim kaznama i oduzimanjem pokradenog.Hoce li narod da zna kolika je bila plata ovom direktoru. Tako smo lako odustali i prihvatili da drzava bude zemlja samo onih koji se docepaju vlasti.
Препоручујем 5

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља