четвртак, 25.04.2019. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 09:38

Домаћи сокови на тржишту Уједињених Арапских Емирата и Африке

понедељак, 25.02.2019. у 14:59
(Фото ЕПА / ALI HAIDER)

Компанија „Нектар” представила је своје производе на штанду Привредне коморе Србије и Развојне агенције Србије на највећем светском сајму хране и пића „GulFood” у Дубаију, који је окупио више од 5.000 излагача из 186 земаља света.

Судећи по великом интересовању потенцијалних купаца и дистрибутера за производе „Нектара” очекује се успешан улазак производа српске компаније на нова далека тржишта Уједињених Арапских Емирата и Африке.

Комерцијални директор „Нектар групе”, Милан Радош, каже да компанија сада извози у преко 60 земаља широм света, а жеља јој је да у наредним годинама тај број буде 100 земаља.

Наглашава да је стратешко опредељење компаније излазак на далека тржишта и на даље ширење и освајање тржишта Африке, УАЕ, Средњег и Блиског истока и стога улаже посебне напоре у наступе на највећим светским сајмовима на којима поред великог „Нектар”, „Фруктал”, „Хеба” портфолија представља и бројне иновације.

„Сајам за нас је био више него успешан. Реализовали смо велики број билатералних састанака са потенцијалним купцима и дистрибутерима из свих крајева света. Највише конкретних договора направљено је са купцима из Африке, Индије, УАЕ, Омана, Индије и Малезије. Након сајма се надамо даљој конкретизацији започетих договора”, наводи Радош, преноси Танјуг.

Трендови у индустрији робе широке потрошње која се брзо продаје (ФМЦГ) у овом делу света, каже, иду ка органским производима, производима са разним функционалним додацима, али и фузији различитих категорија.

„Како смо највећи произвођач сокова у Југоисточној Европи, имали смо шта да понудимо у свим сегментима. Искористили смо прилику да представимо наш широк портфолио од преко 30 брендова у храни и пићу, али и да кроз презентацију иновација у соковима и води испратимо трендове који су присутни и на овим далеким тржиштима”, додаје Радош.

Велико интересовање „Нектар” је забележио, према његовим речима, са „Лифе 100%” органским, као и производима од домаћег пасираног парадајза под брендом „Томателло”.


Коментари2
1ec00
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Sinisa Stojcic
Imamo najbolje sokove, ali reklamiramo i prodajemo Koka Kolu
dipl. agronom
Da li su nacinjeni bilateralni kontakti sa Republikom Palau,sa Burundijem...? Uzgredno pitanje : ...u kojoj meri,kao sirovinu,koristite vocne koncentrate,koji se kupuju na svetskim berzama...? Za proizvod Tomatelo,sve pohvale...

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља