субота, 20.04.2019. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 22:01

Михајловићева на деоници Уб-Лајковац – радника нема

уторак, 26.02.2019. у 20:06
(Фото Танјуг)

Министарка грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре данас је ненајављено обишла радове на јединој недовршеној деоницу на Коридору 11 од Уба до Лајковца, али готово никога није затекла.

На овој деоници због пропуста извођача поново се гради 2,5 километара ауто-пута, али на 13 локација на којима треба да се изводе радове, радника и радова готово да није било.

Главни извођач на овој деоници је кинеска компанија „Шангдонг”, подизвођач је „Енергопројект”, надзор „Коридори Србије”, а пројектантски надзор Институт ЦИП.

„Данас се ради на свим градилиштима, ради се на источном и јужном крају Коридора 10, али нема радова на деоници Уб-Лајковац и то је неприхватљиво! Обишли смо 13 локација и затекли један багер и један камион. Због немара претходних извођача сада поново морамо да градимо овај део ауто-пута, а данас видимо да на градилишту нема никог”, истакла је Михајловићева.

Потпредседница Владе је додала да ће хитно контактирати с амбасадорком НАРОДНЕ Републике Кине како би јој помогла да кинеска компанија „Шангдонг” убрза радове на овој деоници, преноси Танјуг.

„У питању је новац грађана Србије који трошимо за градњу овог ауто-пута и мора да се ради 24 сата. Ако данас може да се ради у Грделици, онда може и мора и овде”, рекла је она, наводи се у саопштењу из њеног кабинета.

Михајловићева је истакла да током јануара и јаких мразева није било могуће радити, али да данас нема ниједног разлога да се радови не изводе.

Деоница Уб-Лајковац дуга је укупно 12,5 км.

Због великих пропуста извођача поново мора да се изгради 2,5 километара, а вредност радова на санацији овог дела је 1,2 милијарде динара.

Министарство грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре поднело је кривичне пријаве против свих одговорних лица на овој деоници.


Коментари13
2beb7
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Gradjanin X
Nece ljudi da rade za dzabe. drzava dala deo para a ostalo ocekuje da rade na ler. Nekad je neki put radio jedno preduzece i to je to. Danas neki tenderi ,komisije ,projekti sa vise strana, podizvodjaci ,izvidjaci... sve u svemu malverzacija i lopovluk. To bi jedni putevi uzice zavrsili 3x do sada. Al dzaba nam sve i nema nam spasa. Prosto smo takvo podrucje,kao Bosna. Nikad reda i prosperiteta.
Džon Smartfon
U Nemackoj, u zavisnosti od terena, kilometar autoputa kosta izmedju 6 i 10 miliona evra - pa cak do 100 miliona! U Berlinu su 3,5 km autoputa kostali 320 miliona evra zbog zastite okolisa (izolacioni zvucni zidovi i kojesta ostalo). Srbija bi htela autoputeve u stilu "sve za jedan evro". Onda se narod cudi da asfalt puca pre pustanja u promet...
Zoran
Još jedan koji je dobro obavešten sa pseudonimom! Svaka čast na hrabrosti...
Препоручујем 7
Boris
"2,5 kilometra = 1,2 milijarde", neverovatno, za Nadrealiste...
Nikola
Случајно се ту затекла и новинарска екипа која је обавила интервју. А иначе деоница кроз грделичку клисуру ће бити пуштена до краја 2018. године.
Nikola Nesic
Prosto je neverovatna sprega politikantstva, diletantizma i propagande koja i dalje prolazi u ovoj našoj zemlji. Danas su građevinski radovi dovedeni do perfekcije u smislu pripreme, finasiranja, nadzora i izvođenja, da ova priča o obilasku, nenajavljenom, ministarke je gotovo smešna. Kao kada bi se preko brda nadvikivali i potom prigovarali da vas komšija ne čuje. Pa koristite telefon dođavola. Ako investitorski nadzor ne vidi i ne evidentira da se radovi ne izvode, nema potrebe da ministarka gubi vreme i vozika se tamo amo. Znači da je situacija još gora, jer neko koga je postavila država da kontroliše radove i izveštava o tome laže sve u nizu, do investitora. Sa obzirom na količinu novca radi se o krivičnom delu. Međutim naši političari ovo predstavljaju kao da su sve sami smislili, pronašli propust, iz svog džepa platili, nadziru i informišu da ništa ne valja. Razumnom čoveku bi bilo jasno da su upravo oni, političari ovde višak, jer ceo svet ovo radi uspešno bez njih, sem kod nas.

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља