понедељак, 16.12.2019. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 22:04

Гондола са 25 кабина

Аутор: Д.М.субота, 02.03.2019. у 16:29
Будући изглед станице на Ушћу

Израдом идејног пројекта за гондолу која ће повезати Ушће и Калемегдан овај „ваздушни трамвај” на корак је ближе грађевинској дозволи и почетку изградње. Она би, према најавама, требало да потраје десетак месеци, што значи да ове године подухват вредан 15 милиона евра, око 1,8 милијарди динара без ПДВ-а, ипак неће бити окончан.

Гондола ће имати 24 и једну луксузну кабину са лед расветом, климом и „вај фајем”. У кабинама ће бити 10 места, кажу у „Елкомсу”, пројектанту и члану конзорцијума који је крајем прошле године добио посао изградње гондоле у дужини од једног километра. Брзином од пет до шест метара у секунди сваког сата моћи ће да превезе 3.000 путника. 


Коментари9
ab09a
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Branko
Izgleda prilično bez bezveze - ovakvi objekti se prave da budu interesantantni, neobični i jedinstveni. Ovo je skroz jednolično. Pored toga cena od 18mil evra za 1 km je stvarno sjajna. Mada, radije da je sve što je do sada urađeno koštalo 50% skuplje nego u Evropi ali da je urađeno na evropskom nivou kvaliteta i da ima potpunu upotrebnu funkciju
Jovan
Skupa skalamerija, nepotrebna, neisplativa, ružna, .. da li je iko pitao građane da li su želeli ovo (ali ne anketom - kao za crvenu boju autobusa) npr. internet glasanjem. Toliko toga ima neophdonog da se uradi u ovom gradu, ovo bi trebala biti zadnja stavka,..., bolje da ste za te pare predvideli pešačko biciklistički most na tom mestu.
Момо
Јако су ружне почетна и завршна станица гондоле. Обе су непотребно велики објекти, који изгледају провизорно. Уместо да буду неуочљиви, они ће непотребно бости очи посетиоцима Тржног центра "Ушће" и оближњег шеталишта, као и посетиоцима Калемегдана на другој страни Саве. Непотребним конструктом ће посебно ће бити нарушена визура Београдске греде, на којој се налази тврђава. Ваљда је то био један од захтева пројектантима. Битан је тихи превоз, а не истицање скаламерије овог техничког подухвата.
stanislavsr
Ne mogu da verujem da je fizibiliti studija pokazala da je ovo isplativo. 3000 putnika na sat. Pa koga to misle da voze. Tim kapacitetom će možda raditi pet dana u godini.
Milos
Ne deluje komplikovano a ni skupo, čak je i jeftino spram para bačenih na isfušerisane autoputeve, grdeličke zidove i preniske tunele . Interesantno da su očas posla pribavili dozvole za nakaradni "Bg na vodi" a za nešto što je neuporedivo jeftinije i korisnije po narod - nema se vremena.

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља