понедељак, 16.09.2019. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 08:21

„Кар гоу” поднео кривичну пријаву против министарке Михајловић

понедељак, 11.03.2019. у 10:54
(Фото Д. Жарковић)

Компанија „Кар гоу”  поднела је Вишем јавном тужилаштву у Београду кривичну пријаву против министарке грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Зоране Михајловић због, како се тврди, злоупотребе службеног положаја.

У пријави је наведено да је Михајловић „у децембру 2018. ван својих овлашћења издала налог запосленима у Градској управи града Београда, Секретаријату за инспекцијске послове Градске управе града Београда и Сектору за саобраћајни инспекцијски надзор, да се сарадницима привредног друштва „Кар гоу” и лицима која сарађују са њима, плене возила”, наводи „Кар гоу” у саопштењу, преноси Танјуг.

Кривична пријава је, како се додаје, поднета и против саобраћајног инспектора Драгана Марковића и више Н.Н. лица која су 12. децембра незаконито одузела путничко возило од сарадника привредног друштва „Кар гоу” Јована Шаровића.

Према саопштењу, „Кар гоу”  је као доказ приложио це-де разговора на којем се, како се наводи, чује да комунални полицајци говоре да „возило одузимају по налогу министарке саобраћаја, да су у питању виши интересе и да је он само колетерална штета”.

У кривичној пријави је наведено да Михајловићева није узела у обзир да су у децембру привредно друштво „Кар гоу”  и његови партнери пословали по закону, јер је остављен рок од три месеца да се они прилагоде новим прописима Закона о превозу путника у друмском саобраћају, који је донет 29. октобра прошле године.

Министарство: „Кар гоу” послује мимо закона

Подношење кривичне пријаве против потпредседнице Владе и министарке Зоране Михајловић још један је покушај компаније „Кар гоу” да скрене пажњу са чињенице да послује супротно важећем Закону о превозу путника у друмском саобраћају, поручују из кабинета министарке, преноси Танјуг.

У саопштењу подсећају да власници компаније знају да Министарство грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре и потпредседница Владе не могу да командују или да издају налоге органима градске управе Београда, као што „добро знају да послују на нелегалан начин, кршећи важеће законе”.

„Једини циљ оваквих потеза, као и непрекидне медијске кампање против Министарства, јесте да ова компанија настави да крши закон и да настави да се бави превозом путника супротно Закону о превозу путника у друмском саобраћају”, наводе у саопштењу те поручују да док тај закон буде на снази примењиваће се и „то се не може спречити никаквим маркетиншким триковима, нити ће ико бити застрашен кривичним пријавама које подносе они којима не одговара да се закони поштују”.


Коментари7
68878
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Taksista
Pa ,ako je nekome stalo da svakome naplati porez to je zapadu. I gle, tamo i Uber i Cargo radi, ali kod nas ne moze. To je nesto lose.Yandex moze i treba da radi. Pod hitno odobroti sve vidove taxi prevoza, a da je drzava i ministarka nesposobna govori akcija koja traje duze od dve godine da se ukine kombi prevoz od vrata do vrata, Sta su sve izmisljali kao razlog pa to je smejurija , ali su izlozili vlasnike ovih agenzija velikim troskovima i dalje traze modus da ih ukunu. Ne sme ministarka da kaze da francuzi hoce da preuzmu Lastu koja je inustena od strane drzave , ali je uslov francuza da pre nego je preuzmu budu unisteni svi oblici kombi prevoza u zemlji i inostranstvu. Otidite do Slovenije da vidite kako tamo to funkcionise. Nasa vlast ocito radi NA STETU SOPSTVENOG NARODA i to dokazuje svakodnevno. Malo sam se upoznao sa modelima taksi prevoza u zemljama od Australije, Kine, Mongolije, Rusije, Evrope do Canade gde sam sve ziveo.
Gradjanin X
Da drzava ima normalne namete verovatno bi se svi ukljucili i taj fiskalni sistem i manje bi bilo svega na crno. Ovako svi traze neki prostor da zaobidju kasu. Aj da ima neke velike koristi od tolikog poreza ,nego grad prljav,asfalt izlomljen,plate male... ovde je uvek bila borba za zivot. Al bitno da mi “cuvamo” kosovo jer smo u okvirima realne drzave sve sredili.
Niko
Ljudi mora da shvate ako misle da drzava napreduje sve mora da ide preko fiskalne kase ali ocigledno da to pojedinima u Srbiji ne odgovara pa im onda niko ne valja a oni rade van zakona pa su im svi krivi od ministara do vlade i predsednika drzave.Ako se nista ne unese u drzavnu kasu od cega ce onda drzava da postoji ali mnoge to ne zanima vazno je da njima bude lepo a ostali nisu ni vazni. Pozdrav
Ivan Zgrozeni
Propustili su da kazu da njihovi "saradnici" nemaju dozvole za obavljanje taksi usluga. Inspektor nema potrebe da daje opravdanje kada piratima konfiskuje vozilo dok ne plate kaznu zbog obavljanja delatnosti za koju nemaju dozvolu. Yandex nema tih problema jer koristi "saradnike" koji imaju urednu dozvolu. To sto radi vlasnik Kar-go kompanije je kriminalno mada, voleo bih da gospodji ministarki vidim ledja.
Mihailo Vuković
Osnivači ,, Kar - gou '' kompanije su zaista naivno poverovali da sa više u Srbiji neće plaćati i reket pored poreza . Džaba pišete krivične prijave , nego se brate kao i svi ,, otvorite ''.
mr
Изгледа да је тешко схватити да неко жели да задржи порез за себе. Што је још горе таксисти немају фискалне касе, раде као паушалци, али овима из кар гоу то не игра већ би да им људи раде без доприноса или да сами плаћају већ некако. Али најглупље што може да се чује је то као они раде са палтформом и само су псоредник. То исто ко кад би ја рекао неком ко дође у моју фирму, па ево ја издајем све преко компјутера, и ја сам само псоредник између компјутера и купца. Држава треба да регулише такси услуге, да буде као у свету, али ови шампиони са платформе морају да се забране, тј нек раде ко им брани, пријаве такси услуге, радници добију табле као и остали, или чак и неморају ако неће, плаћају своје доприносе, плаћају осигурање за случај повређивања путника,и то је то, као и остали из тог посла, али је то очигледно овима из кар гоу мало јер би они мало екстра профитића на рачун радника и друштва. А да то нису они, то је платформа. То нисам ја то је моја шаума.
Препоручујем 6
Dejan
Naprotiv. Hvala im što se bore za civilizaciju
Препоручујем 38

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља