недеља, 24.03.2019. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 22:41

Рашомонијада са рачунима за комуналије

среда, 13.03.2019. у 10:11

ЈКП „Инфостан” послало ми је рачун за јануар на којем је потрошња воде увећана шест пута. Жалила сам се, и у фебруару сам добила скоро три пута мањи рачун за воду (па сам се опет жалила, јер је и то више од просека). Објаснили су ми да је реч о усклађивању, пошто се досад вода плаћала паушално. Питала сам их зашто је онда износ сваког месеца био другачији. То значи да је вршено читање потрошње.

Прошле недеље сам добила рачун за фебруар, на коме пише да за воду дугујем 760 динара. Никакав рачун на тај износ нисам добила, а све сам уредно плаћала, па сам послала мејл Инфостану, после чега сам добила рачуне за новембар и децембар, који наводно нису плаћени. Послала сам скениране рачуне за та два месеца са потврдом о уплати. Како ми нису одговорили, отишла сам и лично предала рекламацију. Службеница је рекла да ће прокњижити уплате и да не треба ништа да плаћам. Ако би, рецимо, два милиона људи добило да плати непостојеће дуговање у износу од „само” 760 динара, колико је то пара? И шта би било да се нисам жалила за јануарски рачун? Да ли заиста треба да се спуштам у шахт и да сама читам потрошњу?

Нина Огризовић,
Београд


Коментари8
a4890
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Radomir Markovic
Slican problem ja imam sa Telekom kompanijom tehnicki deo za svaku pohvalu , ekonomski deo prevrsio svaku meru tolerancije . Konkretno racun za februar uolatio sam 14.03.2019 danas 18.03.2019 jos nije proknjizen, razlog navode da Banka Postanskaxstedionica Stedionica nije izvrsila uplatu na racun Telekoma . Trazili su pismenu potvrdu od banke i to sam dostavio i to im nije dovoljno , navodeci da su prosledili moj zahtev Ekonomskoj sluzbi da ispita tacnos i proknjizi . Ovakvo stanje se ponavlja zadnjih nekoliko meseci ponasaju se kao da knjizenje vrse rucno , bezobzirna zloupotreba monopolskog poslovanja .
Gorica Žurić
Više nego brilijantan tekst.Drago mi je da ste uspešno rešili svoj problem.
Dragan Jaćimović
Briljantan tekst....
Miki
Svaki neplaćeni račun treba da bude prikazan odvojeno i na svaki posebno zaračunata kamata samo jednom od dana dospeća do dana uplate. Ali oni tako ne rade, a to posle ni veštaci na sudu ne mogu da razmrse. Tako prikazuju i uvećavaju potraživanja od građana u netačnim iznosima, tj. potktadaju dužnike sistematski. Svi, osim Telekoma.
Gaga
Svi „komunalci“ knjiže dug transparentno i kumulativno. Npr, EPS. Tako naplaćuju kamatu na kamatu. Kada platite dug vodovodu od recimo 6000, pošalju vam račun za isto na još 13000. To su igre bez granica.

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља