уторак, 20.08.2019. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 20:29

Мелодични џипси џез

Аутор: А. К.четвртак, 14.03.2019. у 09:15
Браћа Нуше, Нони и Штокело Розенберг на јубиларном „Гитар арт фестивалу” (Фото: И. Милутиновић)

Магију „Гитар арта” наставио је у „Комбанк дворани” друге фестивалске вечери „Розенберг трио”. Њихов предводник је Штокело Розенберг. Он је са браћом Нонијем, контрабас, и Нушеом, ритам гитара, основао овај састав, који важи за један од најимпресивнијих џез бендова данашњице, а свакако и најбољи када је у питању џипси џез.

Штокелова непогрешива, мелодична свирка данас се универзално сматра једним од најбриљантнијих облика свирања гитаре, па је оправдано и добитник престижне награде „Златна гитара” коју му је доделио „Гитарист магазин”.

Престоничка публика била је у прилици да чује уметнике који већ три деценије наступају широм света, од „Норт си џез фестивала” до њујоршког Карнеги хола.

Критичари оцењују да „Розенберг трио” поседује истовремено велику јасноћу, снагу и прецизност.


Коментари2
d200c
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Igor Jakovljević
Prisustvovao sam sinoćnjem koncertu ovih briljantnih izvođača u čijoj muzici uživam već duže vreme. Pored nesporno besprekornog izvođenja, treba istaći i potpuni diletantizam tonaca Kombank dvorane koji nisu pripremili opremu i ozvučenje na način kakav ovi velikani ali i publika koja je skupo platila karte zaslužuje. Tokom prvih par numera čulo se neprestano puckanje iz bas pojačala, padanje mikrofona i sl. a tonac je na svakih pola minuta izlazio na binu usred izvođenja vidno ometajući muzičare da otkloni problem (koga na kraju nije otklonio). Pa pobogu, čemu služe tonske probe, zar se to radi usred koncerta?!
Бранислав Станојловић
Шта им би да се определе за дивљачку кад је Ашкенази музика далеко пријатнија?

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља