субота, 20.04.2019. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 22:49

Регистрација трактора и мопеда сваке године

Аутор: А.Б.среда, 20.03.2019. у 08:29
И стари трактори мораће на редовну регистрацију (Фото Д. Јевремовић)

Од 3. априла престаје да важи трајна регистрација за мопеде и тракторе. Након тог датума, сви мопеди и трактори мораће да имају стандардну регистрацију и да је обнављају сваке године, преноси сајт „Половни аутомобили”.

Како се наводи, у априлу прошле године ступио је на снагу измењен Закон о безбедности саобраћаја, па је власницима мопеда и трактора са трајном регистрацијом остављено годину дана да узму нове таблице (да обаве стандардну регистрацију).

Регистрација се продужава сваке године, што значи да мопед и трактор морају да прођу технички преглед (иста правила као за аутомобиле). Све мора да буде исправно и без измена или додатака, кад је реч о светлима, управљачу и другим деловима – искључиво по фабричким спецификацијама.

Сајт наводи и да су у полицији потврдили да трајне потврде о регистрацији ускоро престају да важе:

„На основу одредбе члана 351, став девет Закона о безбедности саобраћаја на путевима, потврде о регистрацији возила на моторни погон издате за радну машину, мотокултиватор, бицикл са мотором и потврда о регистрацији трактора намењеног за обављање пољопривредних радова и прикључно возило које вуче овај трактор престају да важе након истека једне године од дана ступања на снагу Закона о изменама и допунама Закона о безбедности саобраћаја на путевима, односно 3. априла 2019”, наводи се у одговору МУП-а.


Коментари29
16c77
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Francesco
Čuj sad "patriJota" i domaćih poljoprivrednika kako se hvataju zapadnih aršina. Pa dobro odlučite se već jednom koji paket mera želite da preuzmete, zapadni ili istočni. Odlučite se po kojim pravilima hoćete da živite i prestanite sa balkanskim licemerjem. Što se mene tiče podržavam predlog o registraciji. Što se mene tiče vreme je da se popiše sva poljoprivredna mehanizacija i da se kao takva oporezuje.
triwun
Nema ništa od ovog zakona ,80 posto traktora će ostati neregistrovano .Policija će morati da mobiliše još 50000 policajaca da juri seljake po njivama i atarskim putevima!Zakonodavac treba prvo da razmisli pre nego što donese ovakve glupe i neostvarljive zakone !
Boki leskovac
Put leskovac vucje iz tursko doba jos uvek je granitna kocka neverujem da ce da je zamene u ovom veku ali zato moraju traktori da se registruju svake godine to je prioritet
Boki leskovac
Po meni je ovo uzimanje para od sirotinju i seljake briga njih za nase zivote vazan im je suficit u buđzetu uvode evropske zakone a plata 250e ovo moze samo u srbiji
Nikola Vidojevoc
U Evropskoj uniji voze motocikle do 125 kubika sa B kategorijom.Zasto to ne dozvole ovde?

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља