недеља, 18.04.2021. ✝ Верски календар € Курсна листа
среда, 27.03.2019. у 10:05 Б. Лијескић
16. БФИ

„Росинијеве увертире” стигле из Рима у Београд

Трупа „Спелбаунд” на сцени (Фото: БФИ)

Римска балетска трупа „Спелбаунд” гостује са представом „Росинијеве увертире“ у нашој престоници вечерас у 20 часова на сцени Београдског драмског позоришта у оквиру 16. БФИ. Кореограф Мауро Астолфи је ово дело креирао инспирисан текстовима Аугуста Бенемеља о животу композитора Ђоакина Росинија и пожелео да га представи не као великог музичара, већ као обично људско биће које се борило са својом болешћу и страстима. Уметници из Италије јуче су се представили београдским новинарима у Музеју Поште предвођени Валентином Марини која заједно са Астолфијем води компанију „Спелбаунд” (у преводу „очараност”).

– „Росинијеве увертире” су настале поводом прошлогодишњег обележавања 150. годишњице од смрти Росинија, а Мауро Астолфи је у раду са играчима постигао максимум. Игра је као кување, потребна је равнотежа свих састојака да би јело успело. Гостовали смо широм Италије са великим успехом и могу рећи да се наш савремени израз одлично уклопио са Росинијевом музиком. Направили смо две верзије представе, оригиналну коју ћете видети вечерас, али и публика у Новом Саду и Вршцу и једну мању без сценографије како бисмо лакше путовали. До сада смо гостовали и у САД, Грузији, Азербејџану, Турској, Немачкој, Индонезији, Хонг Конгу, а после Србије идемо у Румунију и поново у Немачку – рекла је Валентина Марини. Од ње сазнајемо да кореограф Мауро Астолфи не воли много да путује и комуницира и да зато није дошао код нас, али је зато изузетан у балетској сали док ствара или предаје.

Трупа „Спелбаунд” припрема ускоро нову копродукцију са Театром из Луксембурга која ће бити инспирисана Вивалдијем, а Мауро Астолфи ће поново радити кореографију. Премијера је планирана у Луксембургу у септембру наредне године када ће „Спелбаунд” обележити 25 година успешног рада. Да додамо да Астолфи поставља и оригиналне кореографије за бројне компаније попут Филаделфијског балета, потом Балета Сегедина, Рима, Лајпцига, Израелског балета, Националног балета Колумбије…

Коментари0
1740c
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

logo

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља