уторак, 15.10.2019. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 00:36

Индија током вежбе оборила сателит

среда, 27.03.2019. у 10:22
(Фото Пиксабеј)

ЊУ ДЕЛХИ Индија је током вежбе ракетом уништила сателит у ниској орбити, рекао је данас индијски премијер Нарендра Моди, чија земља је постала четврта у свету која је то успела, после САД, Кине и Русије, преноси Бета.

„Наши научници су уништили сателит у ниској орбити с удаљености од 300 километара”, навео је Моди у телевизијском обраћању нацији, две недеље пре почетка парламентарних избора.

Моди је навео да је циљ „успостављање мира а не стварање атмосфере рата” и да технологија „није уперена ни против кога”.

„Ово је поносан тренутак за Индију”, рекао је он и оценио да се његова земља придружила „свемирским суперсилама”.

Операција названа „Мисија сила” трајала је три минута а сателит је погођен антисателитском ракетом.

Таква антисателитска технологија је проблематична јер ствара велику количину свемирског отпада који се великом брзином креће Земљином орбитом и представља опасност за друге свемирске објекте.

Насупрот томе, коришћењем ласера би се инструменти сателита могли „заслепети” а да његов физички интегритет не буде угрожен.

591e1

лтеле
ја бих био сретан да Србија може да обори сателит, то би значило да може да обори и све испод 300км ...
Katarina R.
Ja bih bila sretnija da Srbija moze da lansira satelit!
Препоручујем 4
Milan Miličić, 21201 Rumenka
Indija. Kosmička sila. Raspršili ga u paramparčad. Radost za žalost. A zašto ga nisu meko spustili na svoj kosmodrom? Nego nama na glavu. Sve će to da pada po nama. Naučna odkrića jesu za opštu radost, ali samo ona u kojima nije odmah ukalkulisan zagadjivač kao što je ovo. Inače naučni umovi, čija odkrića su opterećena sa kolateralnom štetom, zaslužuju (Ne Nobelovu) nego da im nikad ime ne saznamo. Da, i još ste rekli koliko ono kalašnjikova su napravili po glavi gladne sirotinje. Haos u Kosmosu, haos na površini Zmlje. Kako postajemo sve „umnji“ nečista odkrića će praviti haos i ispod površine Zemlje, gde još vlada kakav takav mir.
Zoran
Morate necim da zamajavate svoj narod a i tudj, posebno pskistanski, jer vam doticnoi odrzali lekcije o ratovanju.
antibot
Naravno Zoki Zorule, taj miroljubivi, bratski pakistanski narod...
Препоручујем 15
Dusan
Po naslovu bi se reklo da su ga oborili greskom!
Katarina R.
Vest koja ce nam ulepsati zivot! Neopisivo sam srecan da su oborili satelit . Tako su reseni svi problemi covecanstva! Nije bitno siromastvo, glad, beznadje, danas sa ponosom mozemo ici uzdignute glave jer je i bratska Indija oborili satelit..Samo da neko ne pogresi nisan pa da obori Mesec ili Sunce, ne daj Boze.

ПРИКАЖИ ЈОШ