петак, 10.07.2020. ✝ Верски календар € Курсна листа
петак, 29.03.2019. у 13:15 Тома Тодоровић

Нових 12 авио-линија са нишког аеродрома

Од 1. јула ове године са Аеродрома „Константин Велики“ уводе се авио-линије до градова у Немачкој, Шведској, Аустрији, Мађарској, Италији, Словенији и Црној Гори
(Пиксабеј)

 

Ниш – Ниш ће се све више развијати јер је помоћ државног руководства овом граду свакодневна и све већа. Ово је јуче на конференцији за новинаре у нишкој Градској кући рекао градоначелник Ниша, Дарко Булатовић, поводом најновије одлуке владе, донете прекјуче, о проглашењу линија од јавног интереса у ваздушном саобраћају.

– Влада је донела одлуку да се организовањем нових авио-линија Ниш помогне у економско-привредном, туристичком и развоју у сваком другом погледу, као и да се омогући најкраћа, најбржа и најјефтинија веза наших сународника, који живе у дијаспори, са завичајем. То је без сумње најбољи одговор свим злонамерним и скептицима, који су после преузимања нишког аеродрома од стране државе непрестано говорили о гашењу и затварању наше ваздушне луке. Са Аеродрома „Константин Велики“ од средине ове године  организоваће се саобраћај на 12 нових линија, које су проглашене јавним интересом. Реч је о линијама до Франкфурта, Нирнберга, Хановера, Карлсруеа и Фридрихсхавена у Немачкој, Салцбурга у Аустрији, Гетеборга у Шведској, Рима и Болоње у Италији, као и до главног града Мађарске Будимпеште, Љубљане у Словенији и Тивта у Црној Гори. Наша канцеларија за економски развој КЛЕР урадила је студију, коју је уочи своје одлуке усвојила и прихватила Влада Србије. Истом одлуком редован авио-саобраћај, и то најмање два пута седмично, до свих ових дестинација обављаће се у наредне четири године – од 1. јула ове до 30. јуна 2023. године, осим линије Ниш–Тиват на којој ће авиони саобраћати наредних година само током главне туристичке сезоне – рекао је нишки градоначелник.

Градоначелник Ниша, Булатовић, и градски већник задужен за привреду, Михајло Здравковић, истакли су да се на свим садашњим авио-линијама са нишког аеродрома несметано и без икаквих промена наставља превоз путника до Братиславе, Милана, Берлина, Мемингена и Дортмунда, Стокхолма, Беча, Базела и Цириха.

Иначе, како је за „Политику” потврдио в. д. директора нишког аеродрома, Душан Кнежевић, резултати пословања овог предузећа у прва три месеца ове године су веома добри, али је дошло до мањег смањења путника у односу на исти период прошле године.

– Разлог томе су две у међувремену укинуте линије – од Ниша до Ајндховена, која је престала средином претходне године, и за Малме, на којој авиони не саобраћају од 7. јануара ове године. На свим осталим авио-линијама остварују се истоветни, чак и нешто бољи, резултати него у истом периоду прошле године. Очекујемо да ће се, будући да се кроз двадесетак дана, од 17. априла, опет успоставља линија Ниш–Малме, наставити са добрим, а од 1. јула, када буду прорадиле и линије од јавног интереса, много бољим и успешнијим резултатима, рекао је Кнежевић.

Коментари14
09c71
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Deki
Odličan plan Vlade Srbije. U sljedećih pet godina će Vlada Srbije da investira ili subvencioniše niški aerodrom. Ako broj putnika raste iz godine u godinu...onda poslije 5 godina država nađe strategijskog partnera i ustupi aerodrom u Nišu po sličnim uslovima kao i Aerodrom u Beogradu (koji je bio odličan poslovni potez). Ne samo da će država da povrati uloženi novac nego i da zaradi. Plus, što će konsecionar morati da uloži u infrastrukturu...i da vrati aerodrom Srbiji poslije 25 god. Uzto, niški aerodrom će postati vodeći aerodrom u tom regionu,...Ko u ovome nevidi poslovni uspijeh ja neznam onda šta vidi.
Beogradjanin Schwabenländle
Ви сте велики сањар, да не кажем фантаст. Или како написа господин артиљерац, благо Вама.
артиљерац
Благо вама.
dragan dragan
Kriterijum je samo jedan a to je broj putnika za kompaniju i aetodtom.Sve oszalo je foliraza. Zasto subvencije. Air Serbia nema avion sa 100 mesta. jos uvek lete 737-300 i stari ATR- ovi. Kompamija nema avione u vlasnistvu. Za neke gradove nije jasno koji to drzavni interes.
сивошевић
Браво Зоки..прешо на ћирилицу! То Србине у туђини
Zoran
Ма не секирај се за мене...ја могу и овако и онако...него деца наша...ја сам стар...па може све...мене да избаце из колсека не може нико у овим годинама. Ал деца...то је пробелм...наше смо ишчупали, али и само хтело да зна српски, ћирилицу...да прича без нагласка, да иде у Србију... Ал ја овакве као ми у Америоци и шире, не знам ни једног. Не 'фалим се, али не знамо.
Ostoja Marić
Kriju ugovor o koncesiji aerodroma u BG, zato što ugovor predvidja ograničenje razvoja aerodroma u NI, da bi Vansi što više zaradio. A ovim nam bacaju prašinu u oči.
miki
Zasto do Tivta?.Pa vec par godina kako preko milion Srba ljetuje u Grckoj,zar ne?! Zar nije bilo logicnije da imamo bar u ljetnom periodu cartere za Atinu,Solun i ostrva da se rastereti beogradski aerodrom a i letovi su iz Nisa sigutno jeftiniji.

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља