уторак, 20.08.2019. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 22:55

Нових 12 авио-линија са нишког аеродрома

Од 1. јула ове године са Аеродрома „Константин Велики“ уводе се авио-линије до градова у Немачкој, Шведској, Аустрији, Мађарској, Италији, Словенији и Црној Гори
Аутор: Тома Тодоровићпетак, 29.03.2019. у 13:15
(Пиксабеј)

 

Ниш – Ниш ће се све више развијати јер је помоћ државног руководства овом граду свакодневна и све већа. Ово је јуче на конференцији за новинаре у нишкој Градској кући рекао градоначелник Ниша, Дарко Булатовић, поводом најновије одлуке владе, донете прекјуче, о проглашењу линија од јавног интереса у ваздушном саобраћају.

– Влада је донела одлуку да се организовањем нових авио-линија Ниш помогне у економско-привредном, туристичком и развоју у сваком другом погледу, као и да се омогући најкраћа, најбржа и најјефтинија веза наших сународника, који живе у дијаспори, са завичајем. То је без сумње најбољи одговор свим злонамерним и скептицима, који су после преузимања нишког аеродрома од стране државе непрестано говорили о гашењу и затварању наше ваздушне луке. Са Аеродрома „Константин Велики“ од средине ове године  организоваће се саобраћај на 12 нових линија, које су проглашене јавним интересом. Реч је о линијама до Франкфурта, Нирнберга, Хановера, Карлсруеа и Фридрихсхавена у Немачкој, Салцбурга у Аустрији, Гетеборга у Шведској, Рима и Болоње у Италији, као и до главног града Мађарске Будимпеште, Љубљане у Словенији и Тивта у Црној Гори. Наша канцеларија за економски развој КЛЕР урадила је студију, коју је уочи своје одлуке усвојила и прихватила Влада Србије. Истом одлуком редован авио-саобраћај, и то најмање два пута седмично, до свих ових дестинација обављаће се у наредне четири године – од 1. јула ове до 30. јуна 2023. године, осим линије Ниш–Тиват на којој ће авиони саобраћати наредних година само током главне туристичке сезоне – рекао је нишки градоначелник.

Градоначелник Ниша, Булатовић, и градски већник задужен за привреду, Михајло Здравковић, истакли су да се на свим садашњим авио-линијама са нишког аеродрома несметано и без икаквих промена наставља превоз путника до Братиславе, Милана, Берлина, Мемингена и Дортмунда, Стокхолма, Беча, Базела и Цириха.

Иначе, како је за „Политику” потврдио в. д. директора нишког аеродрома, Душан Кнежевић, резултати пословања овог предузећа у прва три месеца ове године су веома добри, али је дошло до мањег смањења путника у односу на исти период прошле године.

– Разлог томе су две у међувремену укинуте линије – од Ниша до Ајндховена, која је престала средином претходне године, и за Малме, на којој авиони не саобраћају од 7. јануара ове године. На свим осталим авио-линијама остварују се истоветни, чак и нешто бољи, резултати него у истом периоду прошле године. Очекујемо да ће се, будући да се кроз двадесетак дана, од 17. априла, опет успоставља линија Ниш–Малме, наставити са добрим, а од 1. јула, када буду прорадиле и линије од јавног интереса, много бољим и успешнијим резултатима, рекао је Кнежевић.


Коментари14
4ad6e
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Deki
Odličan plan Vlade Srbije. U sljedećih pet godina će Vlada Srbije da investira ili subvencioniše niški aerodrom. Ako broj putnika raste iz godine u godinu...onda poslije 5 godina država nađe strategijskog partnera i ustupi aerodrom u Nišu po sličnim uslovima kao i Aerodrom u Beogradu (koji je bio odličan poslovni potez). Ne samo da će država da povrati uloženi novac nego i da zaradi. Plus, što će konsecionar morati da uloži u infrastrukturu...i da vrati aerodrom Srbiji poslije 25 god. Uzto, niški aerodrom će postati vodeći aerodrom u tom regionu,...Ko u ovome nevidi poslovni uspijeh ja neznam onda šta vidi.
Beogradjanin Schwabenländle
Ви сте велики сањар, да не кажем фантаст. Или како написа господин артиљерац, благо Вама.
Препоручујем 3
артиљерац
Благо вама.
Препоручујем 7
dragan dragan
Kriterijum je samo jedan a to je broj putnika za kompaniju i aetodtom.Sve oszalo je foliraza. Zasto subvencije. Air Serbia nema avion sa 100 mesta. jos uvek lete 737-300 i stari ATR- ovi. Kompamija nema avione u vlasnistvu. Za neke gradove nije jasno koji to drzavni interes.
сивошевић
Браво Зоки..прешо на ћирилицу! То Србине у туђини
Zoran
Ма не секирај се за мене...ја могу и овако и онако...него деца наша...ја сам стар...па може све...мене да избаце из колсека не може нико у овим годинама. Ал деца...то је пробелм...наше смо ишчупали, али и само хтело да зна српски, ћирилицу...да прича без нагласка, да иде у Србију... Ал ја овакве као ми у Америоци и шире, не знам ни једног. Не 'фалим се, али не знамо.
Препоручујем 10
Ostoja Marić
Kriju ugovor o koncesiji aerodroma u BG, zato što ugovor predvidja ograničenje razvoja aerodroma u NI, da bi Vansi što više zaradio. A ovim nam bacaju prašinu u oči.
miki
Zasto do Tivta?.Pa vec par godina kako preko milion Srba ljetuje u Grckoj,zar ne?! Zar nije bilo logicnije da imamo bar u ljetnom periodu cartere za Atinu,Solun i ostrva da se rastereti beogradski aerodrom a i letovi su iz Nisa sigutno jeftiniji.

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља