недеља, 26.05.2019. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 21:59

Аутопут кроз Грделичку клисуру биће спреман за саобраћај до краја априла

понедељак, 01.04.2019. у 12:32
Радови се на овом делу Коридора 10 приводе крају (Фото Танјуг)

Компанија Коридори Србије завршила је све асфалтерске радове на аутопуту кроз Грделичку клисуру а до краја априла се може очекивати завршетак свих радова на овој захтевној траси аутопута, изјавио је директор сектора за изградњу Коридора Александар Сенић.

„Иако је данас 1. април, није првоаприлска шала. Коридори Србије обавештавају јавност да су сви асфалтерски радови у Грделичкој клисури завршени. Остаје нам још да завршимо галерију на косини 2 и опремање тунела и с тим ће траса новог аутопута кроз Грделичку клисуру бити спремна за пуштање у саобраћај”, рекао је Сенић, преноси Танјуг.

Он је рекао да је аутопут кроз Грделичку клисуру можда најзахтевнији грађевински подухват у овом веку у Србији, подсетивши да је она дуга 26,3 километара, са 33 мостовске конструкције, девет великих потпорних конструкција и на десетине малих, а обухвата и регулацију реке у дужини од преко четири километра.

На овом аутопуту су петље Предејане и Владичин хан, и два велика тунела, од којих је Манојле тренутно најдужи у Србији.

„Јутрос смо имали састанке са извођачима који раде на галерији на косини 2 и њихово обећање је да ће до 20. априла завршити све радове на галерији и самим тим ће од 20. априла галерија бити спремна за пуштање у саобраћај. Осим галерије, имамо и електро- машинско опремање тунела, а обећање извођача радова је да ће целокупно опремање тунела бити завршено до краја априла”, рекао је Сенић.

Он је додао да се очекује да ће до 30. априла бити завршени сви радови на траси аутопута кроз Грделичку клисуру, и да ће после тога требати само да се тестира опрема, и она ће бити спремна за саобраћај.


Коментари4
cc6ce
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Dijaspora
Da li je neko pitao naše stručnjake uopšte ( Sumraski fakultet - vodoprivreda; gradjevince i putare ) kad je ova deonica dizajnirana? Zašto seci brda i boriti se bujicama u vodom ( koja će i ovaj ružni beton oprati čim veća kisa padne) ? uz pametan dizajn; ukljucivanje ljudi koji znaju ovaj predeo i njegove bujice i prirodu - mogao je da se napravi put koji neće da se “smulji “ s prvom kišom , da se ne uništi reka i priroda ; Ali ... neko je doveo kineze ili koga već ( iz kog razloga? I koje su koristi ) ; naši stručnjaci su nekada gradili brane , puteve po belom svetu i zemlji ; i nisu svi otišli u beli svet ; i tamo je ostalo dobrih strucnjaka i poštenih ljudi - ali od pohlepnih i bez vizije ( samo lični interesi ) političara ( svi od 90ih pa do danas) ne mogu da dodju do izražaja; niko ih ne pita ništa ( jer možda ne želi da čuje stručni odgovor i istinu$ . Kiniski i belosvetski stručnjaci bolje znaju našu zemlju , teren , prirodu .. Urusice se zid ponovo ..šta će Zorana onda
Vlada
Juce sam prosao starom trasom puta .Ono sto me brine i sto kao laik vidim je masivno brdo sa desne strane novog puta i onaj potporni zid, obnovljen,sve lepo izgleda ali sile prirode ce se jednog dana opet obrusiti i samleti potporu koja izgleda ko igracka naspram brda.Prodjite,..vidite..srecno!
Mihailo Vuković
Politika bi trebalo da objavi fotografije auto puteva i mostova koje su Kinezi izgradili u Nepalu , Pakistanu i 42 km. preko mora , da bi mnogi shvatili šta je zaista zapanjujuće teško . A to što Kineski izvođači kasne sa izvođenjem radova jedino u Srbiji , trebalo bi neko ovdašnji da odgovara .
dipl. agronom
Veoma iscrpno obecanje,zivimo za novi datum svecanog otvaranja,ove najteze deonice za graditelje, u Evropi...!!

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља