понедељак, 20.05.2019. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 10:33

Тунел „Бранчић” спреман за саобраћај до краја априла

уторак, 02.04.2019. у 12:25
Тунел "Бранчић" после пробијања прошле године (Фото Танјуг)

ЉИГ  - Тунел Бранчић дужине 980 метара на аутопуту Београд-Чачак биће комплетно опремљен електро напајањем и спреман за саобраћај пре краја априла, изјавио је данас в.д. директора Електропривреде Србије Милорад Грчић.

Грчић је обилазећи радове на изградњи трафо станица и полагању каблова за напајање, код тунела Бранчић на Коридору 11, објаснио да је обзиром на дужину овог тунела, било неопходно изградити две трафо станице.

„Нема стајања док се све не заврши. Ово су крупне ствари и за Србију и за ове крајеве и овде нема играња”, поручио је Грчић обилазећи градилиште код Љига.

Вредност радова које финансира ЕПС на постављању каблова за напајање тунела износи 90 милиона динара.

Дужина кабла који креће од трафо станице Љиг (напона 110/20 кВ) до тунела, са једне стране износи 7,5 километара, а са друге 4,5 километара.

Остало је, наводи Грчић, да се постави још 250 метара кабла на једној страни тунела и тиме је напајање за тунел Бранчић решено.

„Циљ нам је да тунел дужине 980 метара буде напојен са две стране и тиме ћемо имати стабилно напајање. Због тога се граде две трафостанице напона 20 кВ, са обе стране тунела”, објашњава Грчић и наводи да станице граде Коридори Србије, односно, радове изводи предузеће Енергопројект.

Грађевински радови су, каже, у поодмаклој фази, након тога следи монтажа опреме у трафо-станицама и завршетак полагања каблова од трафо-станице Љиг.

„Оба кабла и обе трафостанице, комплетно напајање тунела Бранчић биће завршено пре краја априла. Када би било потребе да се за 15 дана пусти ова деоница аутопута, ми бисмо и то могли да урадимо”, каже Грчић.

В.д.директора ЕПС-а каже да кашњења неће бити и очекује да радови буду завршени две недеље раније од планираног.

Поручује и да ће надлежни из ЕПС-а долазити сваких десет дана да прате динамику радова, преноси Танјуг.

Подсетио је и да је у Љигу пре три године изграђена трафостаница 110/20 кВ те навео да је ЕПС сложен систем који захтева константна улагања.


Коментари4
b95da
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Branko
aha, dakle prilikom kopanja tunela otkrili su da je potrebna i druga TS. E, onda u redu. Sad kad sam čuo da treba da postave 250m kabla što je posao od 2 dana, da je ne-znam-kakav teren, neka bude i 15 dana, znači za mesec dana će i to biti završeno.
Ismail
Zašto nije puštena u saobraćaj deonica Lajkovac-Ljig koja je završena pre dve godine? Taj deo autoputa i bez završenog tunela Brančići bi mnogo značio. Sada "zvrji" prazan.
Marko Markovic
Koridori Srbije grade trafostanice... gospode boze.
vuk
Sad smo poceli i kablove da slavimo kao uspeh. Mene vise interesuje kada ce taj autoput biti putpuno operativan.Kako stvari stoje , za par godina.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља