среда, 01.04.2020. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 14:03

ДСС: Београд да уведе бесплатан превоз, терет плаћања на послодавцу

уторак, 09.04.2019. у 14:57
(Фото Р. Крстинић)

Демократска странка Србије (ДСС) позвала је градске власти да уведу бесплатан градски превоз за све грађане Београда по угледу на Талин, Манхајм, Есен и друге европске градове, с тим што би терет плаћања превоза пао на послодавца, који би та средства уплаћивао директно у буџет Града Београда за сваког запосленог.

„На тај начин би се обезбедила довољна средства за набавку нових аутобуса, тролејбуса и трамваја, ГСП би постало предузеће без дугова, не би било „бус плуса”, контроле и шверца, а грађани би добили градски превоз који је потпуно бесплатан, ефикасан и модеран”, саопштила је ДСС.

ДСС је оценила да постојећа ситуација у функционисању јавног градског превоза, са незадовољавајућом наплатом карата и све већим бројем неисправних аутобуса, представља озбиљан проблем за функционисање главног града.

„Решење са системом Бус плус очигледно није дало никакве резултате и тај уговор је потребно раскинути што пре”, истакла је ДСС.


Коментари20
a1f36
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Дејан
Јавни превоз се у свим европским метроплама плаћа.Талин је мањи од Новог Сада.Треба увести да сви грађани Београда преко инфо стана плаћају таксу за јавни превоз у висини таксе за Ртс,тако би се терет равномерно распоредио на фирме и грађане и сви би га солидарно плаћали.Назовите то и таксом за метро,и само тако можемо јавни превоз сачувати од приватизације,који је важан за грађане баш као и болнице или водовод.
Dejan Kostadinovic
Klasicna populisticka prica DSS-a.Pa do juce su bili na vlasti u celoj Srbiji,pa sta su dali da bude besplatno?Ali znajuci politicku obrazovanost i pamcenje Srba,ne sumnjam da ce i ovakvim obecanjima dobiti neke poene!
Драган Станковић
Леп предлог. То могу да предложе само они који немају никаквог додира са стварношћу, са животом обичног човека а о привредном животу да и не говоримо. Дакле, једном речју - политичари. Мамузајте ви и даље тог несрећног коњића званог "привреда". Само, не знам да ли примећујете да он јадан једва дише и да неће још дуго.
Nikola
Решење није у бесплатном јавном превозу већ у слободном тржишту и конкуренцији. Ако ће нека приватна фирма да понуди бољи превоз за мање пара зашто да јој се то не дозволи. Власт ради супротно - укида конкуренцију, рецимо кар - го, прави се монополски картел таксиста. На западу већ постоје алтернативе са изнајмљивањем возила путем мобилне апликације, изнајмљивање електричних тротинета исто преко мобилног итд. Не видим да је решење у државним фирмама које ће свака власт да черупа и увек ће бити у минусу. То је дугорочно неодрживо у Србији.
Дејан
Поштовани Никола, Јавни превоз у Београду се не сме приватизовати,баш као ни водовод или топлане.Шта ви мислите колико би пара требало из градског буџета да дајемо приватној фирми да би годишње надоместила разлику у економској цени карте за метро и оне коју грађани могу да плате! То ни један град у европи није урадио и сви су градили метрое од јавног новца или кредити,а готово нико са приватним капиталом.
Препоручујем 1
dzordz
jos se zanosite kapitalizmom? pa taj je voz `kako ce nam biti bolje samo da sve prodamo` davno otisao. u spaniji su prodali u nekom mestu vodovod. i za manje od dve godine sve je otislo dodjavolja. neke funkcije drustva se resavaju na nivou i u interesu drustva, a javni prevoz spada u to. dobro je da uopste postoji prevoz u beogradu, sumnjam za 10 godina da ce ga biti. vozice se neke motori/rikse na tri tocka kao u indoneziji. njavaznije je zaposliti narod, tj otvarati firme. i da budu dobra primanja. onda nece biti problema sa prevozom.
Препоручујем 2
Jovan Maksimovic
A da li bi taj predlog besplatvog prevoza ostao ako bi kojim cudom dosli na vlast oni sto na demonstracijama nose vesala ?
Дом престарелых
Botovi godišnje pojedu milijardu evra, piskarajući po internetu i šetajući se po Srbiji. Već imamo armiju, hvala lepo. Znam da vam se predlog neće svideti, ali to su ozbiljne pare, i od njih bi se lako isposlovao besplatni prevoz
Препоручујем 0

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља