четвртак, 29.10.2020. ✝ Верски календар € Курсна листа
уторак, 09.04.2019. у 14:57

ДСС: Београд да уведе бесплатан превоз, терет плаћања на послодавцу

(Фото Р. Крстинић)

Демократска странка Србије (ДСС) позвала је градске власти да уведу бесплатан градски превоз за све грађане Београда по угледу на Талин, Манхајм, Есен и друге европске градове, с тим што би терет плаћања превоза пао на послодавца, који би та средства уплаћивао директно у буџет Града Београда за сваког запосленог.

„На тај начин би се обезбедила довољна средства за набавку нових аутобуса, тролејбуса и трамваја, ГСП би постало предузеће без дугова, не би било „бус плуса”, контроле и шверца, а грађани би добили градски превоз који је потпуно бесплатан, ефикасан и модеран”, саопштила је ДСС.

ДСС је оценила да постојећа ситуација у функционисању јавног градског превоза, са незадовољавајућом наплатом карата и све већим бројем неисправних аутобуса, представља озбиљан проблем за функционисање главног града.

„Решење са системом Бус плус очигледно није дало никакве резултате и тај уговор је потребно раскинути што пре”, истакла је ДСС.

Коментари20
703f9
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Дејан
Јавни превоз се у свим европским метроплама плаћа.Талин је мањи од Новог Сада.Треба увести да сви грађани Београда преко инфо стана плаћају таксу за јавни превоз у висини таксе за Ртс,тако би се терет равномерно распоредио на фирме и грађане и сви би га солидарно плаћали.Назовите то и таксом за метро,и само тако можемо јавни превоз сачувати од приватизације,који је важан за грађане баш као и болнице или водовод.
Dejan Kostadinovic
Klasicna populisticka prica DSS-a.Pa do juce su bili na vlasti u celoj Srbiji,pa sta su dali da bude besplatno?Ali znajuci politicku obrazovanost i pamcenje Srba,ne sumnjam da ce i ovakvim obecanjima dobiti neke poene!
Драган Станковић
Леп предлог. То могу да предложе само они који немају никаквог додира са стварношћу, са животом обичног човека а о привредном животу да и не говоримо. Дакле, једном речју - политичари. Мамузајте ви и даље тог несрећног коњића званог "привреда". Само, не знам да ли примећујете да он јадан једва дише и да неће још дуго.
Nikola
Решење није у бесплатном јавном превозу већ у слободном тржишту и конкуренцији. Ако ће нека приватна фирма да понуди бољи превоз за мање пара зашто да јој се то не дозволи. Власт ради супротно - укида конкуренцију, рецимо кар - го, прави се монополски картел таксиста. На западу већ постоје алтернативе са изнајмљивањем возила путем мобилне апликације, изнајмљивање електричних тротинета исто преко мобилног итд. Не видим да је решење у државним фирмама које ће свака власт да черупа и увек ће бити у минусу. То је дугорочно неодрживо у Србији.
Дејан
Поштовани Никола, Јавни превоз у Београду се не сме приватизовати,баш као ни водовод или топлане.Шта ви мислите колико би пара требало из градског буџета да дајемо приватној фирми да би годишње надоместила разлику у економској цени карте за метро и оне коју грађани могу да плате! То ни један град у европи није урадио и сви су градили метрое од јавног новца или кредити,а готово нико са приватним капиталом.
dzordz
jos se zanosite kapitalizmom? pa taj je voz `kako ce nam biti bolje samo da sve prodamo` davno otisao. u spaniji su prodali u nekom mestu vodovod. i za manje od dve godine sve je otislo dodjavolja. neke funkcije drustva se resavaju na nivou i u interesu drustva, a javni prevoz spada u to. dobro je da uopste postoji prevoz u beogradu, sumnjam za 10 godina da ce ga biti. vozice se neke motori/rikse na tri tocka kao u indoneziji. njavaznije je zaposliti narod, tj otvarati firme. i da budu dobra primanja. onda nece biti problema sa prevozom.
Jovan Maksimovic
A da li bi taj predlog besplatvog prevoza ostao ako bi kojim cudom dosli na vlast oni sto na demonstracijama nose vesala ?
Дом престарелых
Botovi godišnje pojedu milijardu evra, piskarajući po internetu i šetajući se po Srbiji. Već imamo armiju, hvala lepo. Znam da vam se predlog neće svideti, ali to su ozbiljne pare, i od njih bi se lako isposlovao besplatni prevoz

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља