уторак, 29.09.2020. ✝ Верски календар € Курсна листа
четвртак, 25.04.2019. у 14:29

Потписани уговори о куповини 244 аутобуса за ГСП

Први је уговор о испоруци 70 нових нископодних соло аутобуса градског типа са ознаком „Просити” 12 произвођача „БМЦ” из Турске, а други уговор о испоруци 174 нова нископодна соло аутобуса градског типа компаније „Хигер” из Кине
Стижу нова возила за градски превоз (Фото Д. Жарковић)

У ГСП „Београд” данас су потписана два уговора о набавци укупно 244 нова аутобуса, а заменика градоначелника Београда Горана Весића каже да је то највећа набавка аутобуса у последњих неколико деценија у српској престоници.

Први је уговор о испоруци 70 нових нископодних соло аутобуса градског типа са ознаком „Просити” 12 произвођача „БМЦ” из Турске, а други уговор о испоруци 174 нова нископодна соло аутобуса градског типа компаније „Хигер” из Кине.

„Данас је велики дан за ГСП 'Београд', велики дан за јавни превоз у Београду. Данас смо потписали два уговора на основу којих ће то предузеће током ове године, у наредних пет месеци, добити 244 нова аутобуса. То је највећа појединачна набавка аутобуса која се десила у последњих неколико деценија у Београду”, рекао је Весић.

Додао је да је веома срећан због набавке и што је одржао своје обећање да ће ове године ГСП „Београд” обновити свој возни парк и добити 244 нова аутобуса.

„Приликом организовања ове набавке инсистирали смо да аутобуси буду што пре у Београду с обзиром на стање у којем се налази градски превоз”, истакао је Весић.

Због тога је набавка подељена у два дела, навео је и појаснио да ће 70 аутобуса турске компаније „БМЦ” из Измира бити испоручени у наредних 60 дана и да ће стизати сукцесивно, док је рок за испоруку 174 аутобуса кинеске компаније „Хигер” 160 дана.

„Они ће такође стизати сукцесивно и надамо се да ћемо до септембра имати већину ових аутобуса на улици што нам је био циљ како би грађанима пружили бољи квалитет јавног превоза”, рекао је Весић.

Вршилац дужности директора ГСП „Београд” Радиша Момчиловић је рекао да набавка нових аутобуса има стратешки значај јер ће се створити услови да то предузеће у наредном периоду остварује знатно више километара у саобраћају, односно знатно већи приход од основне делатности, а то је јавни градски превоз у Београду.

„ГСП Београд од 1. јануара има нови модел уговора са оснивачем према коме наш приход искључиво зависи од броја остварених километара у саобраћају”, рекао је он.

Истакао је да ће новим аутобусима бити значајно побољшан квалитет превозне услуге у граду, те да ће самим ти и корисници јавног превоза бити задовољнији.

Председник Извршног одбора лизинг куће „С-Леасинг” Бојан Врачевић је рекао да задовољство бити партнер у пројектима који доприносе квалитету и побољшању квалитета живота грађана Београда и целе Србије.

„Ово је сигурно један од таквих пројеката. Честитам Граду Београду на новим аутобусима и надам се да ћемо имати прилике још да сарађујемо на задовољство грађана”, додао је он, преноси Танјуг.

Заменик директора Одељења за инострано тржиште кинеске компаније „Хигер” Зханг Хуи је рекао да је та фирма један од највећих произвођача аутобуса у свету и да има 5.000 запослених, те да је част што су одабрани за набавку аутобуса за ГСП „Београд”.

„Даћемо све од себе да обезбедимо најбоље могуће аутобусе за грађане Београда”, истакао је он.

 

Коментари15
ecda8
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Vid
Osećam se prevarenim u svojim nadanjima da ća postojeća vlast u Beogradu ispoštivati krilaticu "Kupujmo domaće"-u ovom slučaju Ikarbusove autobuse. Preinačite svoje odluke.
svetozar krulj
Nesa me je zbunio - ako Ikarbus ne postoji-razumem uvoz .Ali,ako Ikarbus postoji izrada autobusa,makar da je samo montaza tudjih,korisna bi bila za Srbiju jer bi Ikarbus bio zaposlen,porez i plate bi ostali u Srbiji,servisiranje,proizvodnja i nabavka rez.delova -pa i od toga -prihodi bi ostali u Srbiji-duzi radni staz dovodi do usavrsavanja i vece produktivnosti a i po,,rangu,,takav rad je visi od rada u nekim,,premiranim,, inostranim/domacim fabrikama. 244 gradska autobusa -velik je to posao za svakog proizvodjaca?!A,mozda bi to uz upornu potragu Ikarbusa predstavilo kao vrednog kooperanta vecim fabrikama?!
mare
Ove autobuse sam video na youtube-u i prepoznao da ih ima par nasih privatnih autoprevoznika i koristi po Bgu, i mogu reci da su jeziv krsh. Prethodna vlast je nabavila poljske Solaris autobuse koji su odlicni, ne znam sto je bio problem da nabave iste od istog proizvodjaca kad su iskustva sa njima nas kao putnika odlicna! Nek se i ugrade vesici i ostali samo da sa se vozimo ko normalan svet...ovako dobijamo nove krsheve.
Aleksandar Mihailović
Prestanite više da uništavate proizvodnju u Srbiji, veliki ste demagozi. Ubeđivali ste Putina da uveze 10.000 "Fiata" iz KG, kumili, molili, "plakali", a onda 700-1.000 automobila MUP kupuje od "Škode". Ministar se pravda time da je za iste pare dobijeno nekoliko automobila više. Zašto onda i Rusija ne bi uzela iste i dobila na desetine automobila više? "Ikarbus" Vam je bio glavni za medijsku propagandu prošlih izbora, zalepili ste na njega i znak "Mercedesa", ubeđivali narod kako ćemo da osvojimo svet, najveći je to proizvođač autobusa u JI Evropi, a ono, ništa ne valjaju jer gradske vlasti kupuju autobuse negde drugo. Ubeđujete narod da letuje u Srbiji, dajete im vaučere od 40 i nešto evra, a Vi letujete i na po 10.000km od Srbije. Bajke o "zlatnom dobu", ali za Vas, su pročitane, naučene napamet, jasne su sve poruke, te je vreme da prestanete da se nedomaćinski i neodgovorno ponašate i zbog Vašeg komfora terorišete penzionere i mlade porodice sa bankarskim kreditoklopkama.
milan
Sto ne kupe onaj autobus sto je napravljen u Beobusu , na koji je Aleksandar Vucic stavio znak Mercedesa i rekao " Pravicemo ovakve autobuse i izvoziti u ceo svet. Nazalost napravljen je zamo jedan i nema ga. Za svet mozemo da pravimo kablove i izvozimo a ozbiljne zemlj ce da prave autobuse..
Banovo brdo
Beobus ne pravi autobuse. Beobus ih kupuje i šalje na neke linije javnog transporta.

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља