петак, 13.12.2019. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 23:00

Весић: Није нормално да се 16 милијарди динара годишње даје за субвенције за ГСП

четвртак, 25.04.2019. у 18:29
(Фото А. Васиљевић)

Заменик градоначелника Београда Горан Весић изјавио је данас да Београд издваја 24 милијарде динара за градски превоз, а да од карата наплати само седам милијарди динара годишње и најавио да ће Град преузети низ нових мера како би повећао куповину карата.

Весић је новинарима приликом потписивања уговора о набавци 244 аутобуса за ГСП, рекао да је та куповина увод у кампању повећања куповине карата.

„Није нормално да се 16 милијарди динара годишње директно из буџета даје за субвенције за ГСП”, рекао је Весић и додао да сви заједно морају да пораде више на куповини карата, преноси Бета.

Он је навео да се продаје 114.000 месечних карата, а да у Београду има више од 700.000 запослених и да би, када би само 100.000 људи у Београду почело да купује месечне карте, град сваке године само од тог прихода могао да купи 168 нових аутобуса.

Весић је навео и да је јуче у Кини потписан Меморандум са компанијом „Пауер Чајна” (Power China) о финансирању београдског метроа и да ће градња метроа почети 2020. године.

„И немојте да верујете, јавиће се разне будале, неки који ће се представљати као стручњаци, нигде нису стручњаци, неки који ће тврдити да је то немогуће, пустите нас да то урадимо”, рекао је Весић и додао да би се Србија без Кине спорије развијала.

Он је додао да је у Кини потписан и меморандум који се тиче „паметних градова” и да је тај посао добила кинеска компанија „Хуавеј” и додао да је у оквиру тог пројекта планирано управљање саобраћајем, како би он био проточнији, као и функционисање јавног превоза.

„Сви аутобуси јавног превоза и трамваји имаће своје одашиљаче који ће бити повезани директно са семафорима, то ће омогућавати да имају бржу пропусну моћ него остали, брже ће пролазити семафоре”, рекао је Весић и додао да има још ствари у оквиру тог пројекта као што је управљање јавном расветом, паркингом и отпадом, чиме ће се Београд приближити развијеним европским градовима.

Он је рекао да је у Кини потписан и уговор о изградњи научно-технолошког парка Борча и да изградња тог парка почиње већ ове године.

„Оно што је важно у том парку ће радити 10.000 људи односно имаће посла за око 1.000 компанија што це омогућити да се незапосленост у Београду додатно смањи”, изјавио је Весић и додао да је незапосленост у Београду пала на испод десет одсто.


Коментари16
9e1a9
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Marko od Dorćola
Kada se popravi materijalno stanje građana plaćanje karti za prevoz će se poboljšati. Gradjani sa više novca prevoze se kolima. To se lako uočava na ulicama Beograda, naći mesto za parkiranje je veliki ispeh mnogih vozača. Interesntno je da je primetno na mestima gde žive socijalno ugroženi parkirana su mnoga brendirana vozila u dobrom stanju a da na mesta gde se deli besplatni obrok dolazi dovezena osoba u mercedesu. Neki socijalni disbalans očito postoji pošto nadležne službe ne vrše adekvatnu kontrolu imovine primalaca socijalne zaštite. Na planu socijalne zaštite treba rešavati i problem naknade za prevoz gradskim prevozom.
Sena
Nije normalno ni da se pravi gondola. Ko ce tek to da plati?
Savan
Da gradjani u tolikom procentu ne placaju gradski prevoz nije normalno i takvo nesto ne postoji nigde u civiliziranom svetu.Ta praksa vise govori o gradjanima,ali i ne manje i o vlasti.Ta se usluga mora placati,jer je to jednako vredno i korisno za gradjane kao i odvoz smeca ili neka druga komunalna usluga.Grad i privreda bez prevoza nemogu fukcionirati i obzirom na pomanjkanje samosvesti i odgovornosti,jedini je nacin da privreda naknadu za prevoz direktno uplacuje GSP.
goran.s
Sto se tema provlaci kroz novine to su komentari sve vise "na naucnoj osnovi". Sve, sve , osim placanja mesecne karte. Svi se pozivaju na Bec a malo ljudi zna da se becki metro u ne malom procentu finansirao kroz samodoprinos. Da je mesecna karta 1000 dinara , bi li 500.000 ljudi kupilo istu ? Ne bi, jer je to stav.Ja necu da placam !
Dusan Milosevic
Svim zaposlenima treba firme da kupuju markice a ne da novac daju radnicima za markicu, veoma jednostavno resenje.

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља