недеља, 20.10.2019. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 12:56

Аутопут Београд–Зрењанин неће ићи кроз земљиште Ал Дахре

петак, 10.05.2019. у 14:36
(Фото Бета/Влада Србије)

Министарка грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Србије Зорана Михајловић изјавила је данас да се аутопут од Београда до Зрењанина неће градити на земљишту компаније Ал Дахра, која је власник ПКБ-а, и додала да још није позната нова траса тог пута.

Одговарајући на питање новинара, Михајловићева је навела да пројектно-техничка документација за тај пут још није завршена, зато што тендер који је Покрајина Војводина расписала није успео, али да је без обзира на то, одлука да се аутопут Београд-Зрењанин гради.

„У Влади Србије постоји решење о радној групи с кинеском компанијом 'Шан донгом' о томе да се ради на пројекту изградње пута између Београда и Зрењанина. Нама треба аутопут, чекамо да се распише нови јавни позив и да се разговара о траси”, рекла је министарка, пренео је Танјуг.

Према њеним речима, постоје размишљања унутар Министарства о томе куда би се кретала траса, али није желела да прецизира, док, како је рекла, они који буду добили посао на тендеру не буду дали предлоге Влади Србије о траси.

Упитана како ће се избећи земљиште Ал Дахре, Михајловићева је одговорила да „не може аутопут ићи истом трасом куда тренутно иде пут до Зрењанина и да неће пролазити кроз земљиште Ал Дахре”.

„Има идеја, али не би било у реду да их излажем сада да не бих направила проблем. Боље да сачекамо стручњаке. Мислим да људи који се тиме баве треба да дају предлоге. Сигурно знам и сви су рекли, аутопуту треба много трака и поред самог аутопута простор, то не може бити простор кроз земљиште које је купила Ал Дахра”, нагласила је Михајловић.


Коментари6
3ff57
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Лазар С. Поповић
Цела Србија а посебно Београд, загушени су аутомобилима, често старијим и од 20 година. На улицама је већ учестала појава да појединци гаражирају своје олупине које ту кородирају и годинама. За то време се запостављају железнички као и водени путеви, којим нарочито Срем, Банат и Бачка располажу али су због небриге запуштени. А тренад је да се уништавају најквалитеније оранице у Европи подижући по њима магацине или пресецајући пољопривредно земљиште аутопутевима. Има ли некога да о томе зрело размисли или да дочекамо да нам туђин узме наше природно благо под изговором да са њим не знамо да газдујемо!
Lenka
Al Dahra, lepo srpsko ime. Prirodni resursi srbima.
СРБ
Аутопут се гради тако да се направи озбиљна саобраћајница уз оптималну цену. Ниједан инвеститор не може бити изнад државе, а држава треба адекватно да надокнади земљиште власнику.
Боба
Да ли закон у Србији забрањује продају земље странцима? Ако не ми смо у великом проблему. Ко то не види слеп је код очију нажалост.
Амир Чамџић
Колико ми је познато не забрањују посебни не фирмама у приватизацији државних / друштвених предузећа иако и ја лично сматрам да странцима не треба продавати земљиште, посебно овако атрактивно пољопривредно земљиште на само прилазу Београду.
Препоручујем 33
Azrael
Plan je da nema plana.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља