уторак, 23.07.2019. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 19:09

Таксисти најавили протест, траже да се уклоне „кар гоу” возила

понедељак, 20.05.2019. у 14:23
(Фото И. Милутиновић)

Представници струковног удружења такси предузетника данас су најавили протесте због игнорисања захтева које су упутили држави да се „примени закон”, односно да се са улице уклоне возила „Кар гоу” удружења грађана.

На конференцији за новинаре у Медија центру, представници тог удружења су навели да су Министарству саобраћаја у више наврата „објаснили” да удружење „Кар гоу” ради у супротности са законом.

Представник удружења Звездан Секулић изнео је податке да „Кар гоу”  има 1.700 возила, а власник тог удружења узима 30 одсто, односно дневно заради више од 50.000 евра, преноси Бета.

Секулић је истакао да је у извештају комуналне полиције наведено 1.800 извршених контрола такси предузетника за шест месеци.

„Видљиви резултати тог рада су само пет привремено одузетих аутомобила. Такси предузетницима је немогуће да исплаћују своје обавезе, јер нам је због њих смањен обим посла”, рекао је он.

То удружење таксиста је, како наводе, послало више од сто дописа надлежним органима, тражећи примену закона, али су их сви упутили на локалну самоуправу, од које још нису добили никакав одговор.

„У Србији има 17.500 такси предузетника, који уплаћују годишње 20 милиона евра у државни буџет. Од ресорног министарства смо добили написмено да ће такси дозвола бити одузета свакоме ко не плати порез или не уђе у репрограм, што значи да закон може да се спроводи када се то жели”, истакао је Секулић.

Секулић је рекао да ће се протест одржати 27. маја, од 10 до 13 часова, без блокаде саобраћаја, испред Скупштине града Београда.

„Ово је протест упозорења, али ако се за седам дана не активира инспекција и примени закон, прећи ћемо у протест са блокадом града”, рекао је Секулић.

Циљ протеста је, како наводе, да државним органима укажу на кршење закона и да позову инспекцију да уради нешто поводом тога.


Коментари9
6a017
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Has
Mene su divljaci taksisti par puta pokusali opeljesiti od aerodroma do kuce. Neka trziste tj musterije odrede ko je kvlitetniji posteniji i usluzniji. Vlast sluzi narodu i treba narod da se stiti od pljacke banaka,trgovaca,mobitel i internet provajdera a i taksista kao sto rade sve sredjene drzave koje ne stite lopove i prevarante.
vuk
Kazete oduzeto samo 5 vozila. Mene interesuje koliko je vozila oduzeto divljim taksistima? Koliko je taksista platilo prekrsajnu kaznu za nesavesno ponasanje (citaj varanje) ? Ja ne koristim cesto taksi, ali u 50 odsto slucajeva pokusali su na neki nacin da me prevare.
Jovan
Gde mi zivimo ? u danasnjem izdanju 22 maj ria.ru pise sledece: Раније је минхенски стартуп Lilium спровео успешне тестове прототипа ваздушног таксија, уређај је опремљен са 36 електричних млазних мотора који вам омогућавају да полетите и слетите вертикално. Пет седишта такође имају волан, реп и пропелере. Као што је наведено у Лилиуму, прототип је способан да убрза до 300 километара на сат, а максимални домет је 300 километара. Sta li nasi taksisti misle tek o ovome ??? I Lilium o njima ???
Nenad
Svuda u svetu grad i drzava odredjuje uslove obavljanja javnog prevoza kroz zakone. Razne aplikacije traze rupe u zakonu i prave anarhiju u oblasti javnog prevoza. Kao takve su prepoznate i od suda u Strazburu i od vecine Evropskih gradova te su primorane uz ogromne kazne da postuju zakon kao i ostali prevoznici. To je cela prica, sve ostalo je manipulacija Uber lobija i njihovih satelita.
Bosa S
Strajkovali su taxisti i u sjevernoj americi kad je dosao Uber. Izgubili su. U trzisnoj ekonomiji nema monopola. Zasto bi taxisti bili zasticeni?

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља