недеља, 22.09.2019. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 22:20

Реконструисана четири тунела на прузи Краљево - Рашка

недеља, 02.06.2019. у 16:08
(Фото Танјуг/Инфраструктура железнице Србије)

„Инфраструктура железнице Србије” саопштила је да је 30. маја завршила реконструкцију четири тунела на прузи Краљево - Рашка и да је саобраћај у потпуности нормализован.

Реконструкција ових тунела између Краљева и Рашке, укупне дужине око 4,3 километра, трајала је од 4. марта и обухватила је замену колосечног материјала, шина, прагова и туцаника, машинско регулисање колосека, као и чишћење одводних канала, наводи се у саопштењу, преноси Танјуг.

Реч је о тунелима „Бела Глава”, „Полумир”, „Бојанић” и „Џелеп”, а последњи пут њихова реконструкција рађена је још 1961. године.

Након завршетка радова у овим тунелима, путнички железнички саобраћај између Краљева и Рашке у потпуности је нормализован, јер је током њихове реконструкције за путнике на овој релацији био организован аутобуски превоз.

„Инфраструктура железнице Србије” ове године реконструисаће укупно 27 тунела на српским пругама, а укупна вредност изведених радова износиће нешто више од милијарду динара.

Поред четири тунела између Краљева и Рашке, у току је и реконструкција четири тунела између Бање Ковиљаче и Зворника, а почетком јуна почињу и радови у још четири тунела између Бора и Мајданпека.

Поред тога, планирано је да до краја јула буде завршена и реконструкција 15 тунела на „Шарганској осмици” , што од изградње пруге Мокра Гора - Шарган Витаси никада до сада није урађено, наведено је у саопштењу.


Коментари1
7c019
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Кочапар
Колико путник иде том пругом? Иначе та пруга нам треба за брзо транспортовање снага безбедности. Пруга је саграђена у време Краљевине Југославије 1931. године, а обновљена 1946. године.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља