среда, 11.12.2019. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 11:49

Метро као развојна шанса

петак, 14.06.2019. у 14:39
(Фото Пиксабеј)

ОБРЕНОВАЦ – Француска компанија „Ежис” представиће данас владиној радној групи која одлучује о пројекту метроа у Београду детаљну трасу и прве и друге трасе, изјавио је данас министар финансија Синиша Мали и нагласио да је метро развојна шанса.

„Видећемо како изгледа предстудија. Одмах након тога доносимо одлуку ко ће да ради студију изводљивости заједно с детаљним пројектом. То нека траје наредних годину дана. Паралелно с тим решићемо и структуру инвестирања тог пројекта”,рекао је Мали одговарајући на питање новинара после посете нове фабрике „Меи Та2 у Обреновцу, преноси Танјуг.

Мали, који је и копредседавајући радне групе за тај пројекат, каже да је реално да се до краја наредне године крене у реализацију тог великог пројекта и испуни дато обећање. Прошле недеље је, наводи, имао одвојене састанке и с француским и с кинеским компанијама које су изразиле жељу да финансирају овај пројекат.

„Наше обећање је било да ћемо до краја 2020. кренути у изградњу метроа у Београду.То је један велики сан који грађани Београда али и Србије сањају. Не можете да имате велеград који се развија без метроа. Сваким новим састанком смо корак ближе”, наводи Мали.

Нагласио је да су јавне финансије добре и да Србија има могућност да обезбеди новац за изградњу метроа.

„Када инвестирате у изградњу нечега кроз грађевинску индустрију, ви подстичете раст ваше привреде. Као и Београд на води. Нико нам није веровао за Београд на води, сада од најружнијег дела Београда имате највеће градилиште у овом делу Европе на коме свакога данас ради 1.550 људи”, рекао је Мали.

Метро, објаснио је, значи развој Београд, већи БДП и већу атрактивност Србије у смислу нових иневстиција и бољи квалитет живота.


Коментари5
7af31
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Дом престарелых
Eh, kao da mi ne znamo da je počela predizborna kampanja. Gospodin Mali, ministar i davalac obećanja, za sve sanjare koji sanjaju da žive sa sređenom infrastrukturom. Onomad prodavao karte za isti taj metro, sada budi nade sa ću ćeš će ćemo ćete će politikom. Dobro nije počelo sa predrazmišljanjem o preduslovima za predstudiju. Mislim da će na kraju gospodin biti nedostupan srpskim vlastima
Зоран Матејић
РУСИ имају најлепши метро на свету, изузетно искуство у томе. И још су нам осведочени пријатељи, подржавају нас у најтежем, а ми их се сетимо само када нам требају као заштита. Чудимо се и питамо што нам нису помогли у неким ситуацијама када губимо, а када можемо и треба да и ми њима нечим помогнемо (барем економски) и одужимо се, онда се окрећемо нашим непријатељима (који су нас рецимо, у прошлом веку 4 пута бомбардовали). Плаћамо скупље!
SavaBg
Nakon ovoliko divlje gradnje ( pa još legalizacije iste) i nepotrebne prenaseljenosti, urbanističkih promašaja i bukvalno zločina ( protiv vrednosti imovine, protiv kvaliteta života ljudi, protiv istorije gradskog jezgra), nakon potpornih zidova koji se ruše pod teretom vazduha, nakon autoputeva od blata... bukvalno me strah pri pomisli da se ista ekipa lati gradnje metroa. Ili će se raspasti ili ćemo bankrotirati.
Duplo golo
Radim na zapadu na slicnim projektima (zeleznica i metro) pa sam iznenadjen postojanjem "predstudije" za Beogradski metro jer ako postoji "predstudija" sta je onda svrha same studije izvodljivosti. Rekao bih da postoje sledeca objasnjenja: Francuzi nas deru nepotrebno, nasi politicari nas zamlacuju (nista cudno) ili od toga nema nista ali vazno je da se daje utisak da se radi nesto - dobro ce doci za izbornu kampanju.
B
Tako se i Ministarka gradjevine cudi kako su troskovi autoputa skocili sa projektovanih 100 miliona na 350, ili nesto slicno koji milion gore dole nebitno...
Препоручујем 21

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља