уторак, 23.07.2019. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 11:47

Потписан уговор о изградњи подземних гаража у центру Београда

понедељак, 17.06.2019. у 20:36
(Фото Бета)

Уговор о концесији за пројектовање, финансирање, изградњу, управљање, одржавање и пренос четири подземне гараже на територији Београда потписали су данас заменик градоначелника Горан Весић и директор кинеске компаније „Шандонг Ђенчао Џанг”.

Претходио је тендер за јавне гараже на Студентском тргу, на Тргу Републике, у парку ;код Дома Народне скупштине Србије - на углу Косовске и Влајковићеве улице, и код Косанчићевог венца, у Фрушкогорској улици.

У тим гаражама биће места за око три хиљаде возила, а „циљ је да ту грађани паркирају возила и да онда користе пешачку зону”, рекао је Весић, преноси Бета.

Поред тога, у плану су гараже код Храма Светог Саве - у Скерлићевој улици, затим испод Београдског драмског позоришта, код Каленић пијаце и код Бајлонијеве пијаце.

Весић је објаснио да се све те гараже неће градити истовремено.

Говорећи о уговору с „Шандонгом”, Весић је рекао да ;је то прво јавно-приватно партнерство за јавне гараже.

„Мени је драго што је кроз транспарентан процес који је трајао скоро годину дана, ова кинеска компанија дала је задовољавајућу понуду и што су препознали Београд као место у које могу да инвестирају”, рекао је Весић.

„Посебно је значајно то што ће више од 50 одсто радова извести домаће компаније, што је био наш услов, а други услов је био да оператер буде наша компанија 'Паркинг сервис' “, казао је Весић.

Директор „Шандонга”, Ђенчао Џанг је рекао да ће у изградњу четири гараже бити уложено 50 милиона евра, колико и у у изградњу Кинеског културног центра у Новом Београду.

Весић је рекао да, „по неким проценама” у центру Београда недостаје „неколико хиљада” паркинг места, а у ширем центру и десетак хиљада, наводи се на сајту градске управе.


Коментари3
6e0fe
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

ЧЕМУ онда НОВОГРАДЊЕ са обавезним гаражама у Центру?
Па, ЧЕМУ онда новоградње око ХРАМА са својим ОБАВЕЗНИМ ПОДЗЕМНМ ГАРАЖАМА ако уместо НЕОПХОДНОГ ПРОШИРЕЊА подземних ДЕПОА Народне Библиотеке Србије испада важнија подземна Гаража ИСПОД Светосавског платоа дирек испод ХРАМА за госте кафића и бахате?! Јер то новодосељенима НИСУдовољна по 1-2 сопствена гаражна плаца у новоградњама? У делу Београда Врачар-Неимар под заштитом Завода за заштиту споменика културе Београда и то у Центру српске духовности и културе свакако НИЈЕ МЕСТО ЈАВНОЈ гаражи!
obratite pažnju
Sve ove garaže potkopavaju parkove i zelenilo. Nadam se da će posaditi neko zelenilo i drvorede kad završe sa kopanjem. I zašto toliko podzemnih parkinga u samom centru, zar nije cilj da se centar rastereti saobraćaja, a ne da dovlači automobile?
Piglet
...zato što ih ne zanima javni interes.Ova ekipa je tu da servisira privatnj interes, naravno ne za dzabe. Sve cd to da nam se obije o glavu. Naravno da je ideja destimulisati dolazak kolima u centar, bar kod normalnih drustava...
Препоручујем 4

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља