субота, 24.08.2019. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 21:44

Одбор за финансије подржао повећање путарине за 12 одсто

петак, 21.06.2019. у 12:05
(Фото А. Васиљевић)

Скупштински одбор за финансије, републички буџет и контролу трошења јавних средстава усвојио је данас предлог измена Закона о коришћењу јавних добара којима се цена путарине у Србији повећава за 12 одсто, као и предлог закона којим се омогућава почетак изградње Моравског коридора.

Милена Тадић из Министарства финансија казала је на Одбору за финансије да се цена путарине повећава како би могла да се одржи даља изградња и одржавање путева.

Она је напоменила да се изменама Закона о коришћењу јавних добара делимично постиже усклађивање са директивом Европске уније која прописује да путарина треба да обезбеди реалне трошкове одржавања, развоја и изградње аутопутева.

Миодраг Поледица из Министарства грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре каже да се предложеним законом о изградњи Моравског коридора обезбеђује правни основ за реализују тог пројекта имајући у виду да је пројектно-техничко документацију „прилично спремна”, преноси Танјуг.

Он је додао да је експропријација земљишта од Појата до Крушевца у завршној фази и да је сада неопходно да се изабере стратешки партнер и финансијска средства како би се кренуло у изградњу.

Указује да се Моравским коридором повезује пола милиона становника и да је дугачак 110 километара.

„Овај коридор је подељен на три веће деонице, прва је од Појата до Крушевца, дужине око 26,5 км, средња деоница која је и најкомплекснија се протеже од Крушевца до Адрана, а трећа је од Адрана до Прељине дужине 30,6 километара”, истакао је Поледица.


Коментари1
7dd58
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

nikola andric
Dakle ''javno dobro'' treba razlikovati od ''kolektivnog dobra''. Kolektivno dobro je svakome pristupacno odnosno njegova upotreba se ne moze bilo kome zabraniti. Placanje za upotrebu je ocevidno suprotno ''kolektivnom dobru''. Kazimo ''ulice su kolektivne'' a ''putevi javni '' tako da su prvi za zabe a drugi nisu.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља