понедељак, 18.11.2019. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 19:39

Са Французима и потписивање споразума о метроу у Београду

недеља, 14.07.2019. у 19:29
Београд (Фото Н. Марјановић)

Са председником Француске Емануелом Макроном у Београд стиже и делегација привредника, што ће бити прилика за унапређење економске сарадње, а биће потписано више од 20 уговора и споразума, најбитнији међу њима је онај који се тиче метроа, изјавила је Сања Иванић из Француско-српске привредне коморе.

Француска је у последњих девет година у Србију инвестирала близу 1,5 милијарди евра, а француске компаније у Србији запошљавају око 11 хиљада радника.

Половина тих компанија бави се производњом, а Французи су укључени и у две велике инвестиционе концесије - београдски аеродром Никола Тесла и депонију у Винчи. Очекује се да током дводневне посете буду договорени нови послови и потписани бројни уговори.

„Нама најбитнији у Комори су они који се тичу економије. Да споменем тај чувени метро, пошто о њему причамо толико година. Ја се надам да ћемо овог пута коначно да финализујемо и да потпишемо тај међудржавни споразум”, рекла је Иванић за Н1.

Према њеним речима, француски модел метроа је по мишљењу стручњака у Комори, најбољи модел за Србију. „И ми верујемо да ће тај модел итекако овде моћи да се примени и да донесе сатисфакцију грађанима Србије”, истакла је она.

Како је додала, биће потписано још различитих споразума из области одрживих енергија, пошто је то један од приоритета за приступање у ЕУ, а и нешто у чему Французи имају велику експертизу.

„Углавном, Французи се интересују за велики број сектора, тако да - биће од свега помало”, рекла је Иванић, а преноси Бета.


Коментари9
6afc3
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Miloš Veljković
Beogradu je potreban metro, tj. nezavisni šinski sistem sa stanicama na 400-700m, koji bi fizički bio odvojen od ostatka saobraćaja i koji bi tunelima spajao delove grada. Ako ovo ne znaju u komori, sigurno znaju na Saobraćajnom fakultetu. Pariz ima 12 miliona i metro koji je počeo sa radom još pre više od veka, Beograd ima oko 1,5 miliona i saobraćajnu mrežu u koju treba uklopiti budući metro u skladu sa saobraćajnim potrebama stanovnika. Sve političke garniture traže proviziju u ovom poslu.
sloba car
Što ne grade metro u Prištini kod svojih štićenika ? Ovde treba da grade zemlje koje ne priznaju Kosovo, Kina ili Rusija!
Pera
Da se proda što više francuzima da se dodvorimo. Oni će i dalje podržavati nezavisno kosovo, a mi ćemo fiansirati njihove kompanije
Pera
Bez mišljenja stručne javnosti se bira francuski model. A kineski?!
@Katarina R. - druga Kina
Verovatno nikad niste bili u Kini (sudim na osnovu nealternativnog komentara dostojnog partijskih komesara u Kini, SSSR-u nekad i dans kod "nevladinih -NVO " pesadinaca), a za Francusku sumnjam (mozda kao , u najboljem slucaju, turista na par dana). Zasto je veci deo Zapada preselio industriju u tu nakaradnu kopiju kapitalizma kad kod sebe imaju tako lep original ? Ili zasto Tramp krece u ekonomski rat protiv Kine kad im je kapitalizam tako nakaradan ? . ( PS : u Francuskoj zivim vise od 40 godina, u Sangaju sam bio kao turista i uopste nisam stekao utisak da je nesto nakaradno u tom kapitalizmu - da je survo s ljudske strane, surovo je kao i svaki sistem kome se smisao svodi na profit, no zasto mislite da tkz "zuti prsluci" protestuju vec 35 nedelja - zato sto je sve kako treba, tj nije nakaradno)
Препоручујем 7
Katarina R.
Dovoljno je obici mesta u unutrasnjosti Francuske i Kine pa videti razliku kako zive. Kineski sistem je samo bleda i nakaradna kopija kapitalizma.
Препоручујем 4
Brad
Izgleda da ce jedna linija biti dodeljena francuzima a druga kinezima, u duhu nase spoljasnje politike

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља