четвртак, 22.08.2019. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 11:50

Приземљење авиона „737 макс” Боинг кошта 4,9 милијарди долара

петак, 19.07.2019. у 16:50
Боинг „737 макс” (Фото Бета-АП)

Њујорк - Амерички произвођач авиона Боинг објавио је да ће његова добит у другом кварталу бити умањена за 4,9 милијарди долара, услед једнократног трошка који је компанија претрпела због приземљења свог авиона „737 макс” широм света након две фаталне несреће. То ће уједно бити и највећи квартални губитак у историји Боинга пошто компанија наредне недеље објави своје финансијске резултате.

Наиме, укупни трошкови Боинга због смањеног обима продаје, пада производње и исплате одштете породицама жртава две фаталне авионске несреће, износиће 6,6 милијарди долара, а у ту суму, како наводи Раша тудеј, не улазе финансијска средства која ће компанија морати да издвоји за тужбе, које ће, како се очекује, поднети чланови породица страдалих.

Боинг је саопштио да би се „737 макс” могао вратити у употребу на јесен. Тај тип авиона је приземљен након што је један „737 макс” пао у Индонезији у октобру 2018., а други у Етиопији у марту ове године. Погинуло је укупно 346 људи, преноси Танјуг.

 


Коментари1
5a486
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

ima (li) nade
Boeing 737 je naj losiji putnicki mlazni avion koji se danas proizvodi. Odluka Boeing-a da po treci put stavi nove motore na stari avion neminovno je bila kap koja je prelila odavno prepunu casu. Nedopustivo je da se krajem druge decenije 21.og veka jos uvek proizvodi avion koji ne samo da nema sistem za nadzor svih pod-sistema, vec ima mehanicke komande za upravljanje i individualno ne-automatizovane sisteme za elektriku, hidrauliku, pneumatiku...

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља