уторак, 19.11.2019. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 13:12

Крпе се пукотине на аутопуту кроз Грделицу

Поправљен асфалт у дужини 70 метара на делу Мртвица 1 а санира је и део код моста Морава 2, у дужини од 40 метара, тврде у фирми „Интеграл инжењеринг” која је изводила радове
четвртак, 25.07.2019. у 10:35
Пукотине на новом аутопуту кроз Грделичку клисуру (Фото Бета - Коридори Србије - М.О.)

ВЛАДИЧИН ХАН - На деоници Коридора 10 од Царичине долине до тунела Манајле данас је почела санација последње од три пукотине које су се појавиле на горњем слоју асфалта на путу.

Извођач радова на овој деоници, компанија „Интеграл инжењеринг” упутила је данас извињење због појаве ових пукотина, а технички директор у овом предузећу Дарко Миловановић истиче да се данас ради последња санација код Селишког потока.

„Желимо да се извинимо због околности које су се догодиле на терену. Завршили смо санацију у дужини од 70 метара на делу Мртвица 1 и јуче смо завршили санацију на делу код моста Мораве 2, у дужини од неких 40 метара”, објашњава Миловановић. Миловановић каже да ће „Интеграл” у наредном период пратити квалитет ових радова на комплетној деоници и у случају било какве потребе за додатним санацијама, након истека летње сезоне и гушћег протока саобраћаја, извешће се додатни радови.

Напомиње да су радови на овој деоници завршени 2018. године и да су се у мају исте године обављали додатни асфалтерски радови јер је киша прекидала асфалтирање.

„То не значи да смо вршили асфалтирање по киши него да смо прекидали када је почињала киша и да имамо више места наставка асфлатирања”, рекао је Миловановић и објаснио да је управо на спојевима асфалта дошло до напрслина које се санирају новим асфалтом дебљине четири центиметра.

Шеф надзора Надзорног органа у компанији „Луис Бергер” Ентони О' Нил објашњава да је појављивање пукотина уобичајено када је реч о асфалтирању свуда у свету, а да су радови на санацији увек покривени уговорима.

„Ово зовемо манама и то је нормално за овај гарантни период. Ово није идеална ситуација, али то је нешто што је просто нормално и што се често дешава за време гарантног периода након отварања аутопутева и у Србији и у иностранству”, рекао је О' Нил.

Говорећи о протоку саобраћаја на овој деоници и безбедности самог пута, шеф одсека Јагодина-Прешево у Сектору за наплату путарина у предузећу Путеви Србије Драган Милић наводи да је од 15. јуна када је за саобраћај пуштен аутопут кроз Грделицу, укупно прошло 877.298 возила на деоници од Ниша до Прешева.

Просечан дневни саобраћај у јулу месецу је око 14.000 возила у оба смера, док је просечан недељни саобраћај око 85.000 возила.

„Према досадашњим подацима, очекујемо да до краја сезоне и 1. септембра прође још око милион возила, односно да за период од 15. јуна до 1. септембра на овој деоници аутопута прође између 1,8 и 1,9 милиона возила”, каже Милић.

Аутопут је потпуно, истиче, безбедан за саобраћај.

„Од отварања нове деонице није било ниједна саобраћајна незгода, бележимо само задржавања возила услед кварова, нестанка горива, фотографисања, и сличних разлога”, рекао је Милић, преноси Танјуг.


Коментари29
b0156
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Рударски инжењер
Поштовани, Молио бих ако је могуће да останем анониман и да не ојављујете моју емаил адресу. Чињеница да је у питању велико клизиште. 1. Хитно избушити 5 до 10 бушотина да би се тачно утврдила механика стена. 2. Ангажовати Геофичаре из Нафтагаса да ураде санацију и да припрему интрузивних метода. 3.Ангажовати РГФ-Београд хитно са подземне експлоатације и геоизичаре за санацију. 4. Урадите апсолутно без поговора шта вам буду рекли, све ће бити јефтиније. На вама је, СРЕЋНО!!!!!
Radašin Filadelfija
Kompletni pisci komentara su u zabludi! Ovo je posledica klimatskih promena,Harpa, Ozonskih rupa!
Milka Ćulić
Da li nas je umirio šef nadzora Toni O' Nil koji je stekao iskustva sa pojavama pukotina i njhovom asfaltiranju u Irskoj i Srbiji? Da li je objavljeno koliki je garantni period izgradjene deonice autoputa kroz Grdeličku klisuru na koju se obavezao izvođač radova iz Laktaša? Da li preduzeće Koridori Srbije ima neku odgovornost i da li je to bitno kad se v.d. direktor Z. Babić još uvek ne seća ko je sedeo za volanom bolida koji je usmrtio ženu na naplatnoj rampi Doljevac? Nažalost na svako od ov
Radovanka
Suvise smo mi mali i naivni da bi imali sliku koliko se na ovakvim poslovima krade i mulja. Svemirske su to razmere !
Зоран Чачак (пишимо ћирилицом)
Пукне пут после месец дана - нормално! Аутобус крене из Београда у 15 ч и због неколико кварова, стигне у Лесковац у 21.30 ч - нормално... Шта је, бре, нормално?

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља