субота, 14.12.2019. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 23:00

Из Мораве се појавили остаци моста из времена Турака (ФОТО)

среда, 31.07.2019. у 19:24
(Фотографије Танјуг/Душан Аничић)

Јагодина - Водостај Велике Мораве, највеће српске реке, и упркос учесталим кишама и пљусковима, веома је низак целим током од Сталаћа до ушћа у Дунав.

Водостај код Љубичевског моста код Пожаревца је минус 360 центиметра а код Ћуприје су „испливали” дрвени ступови моста грађеног у време Турака.

Према извештају Хидрометераолошког завода Србије, водостај Велике Мораве код Варварина је минус 147 центиметара, а код Ћуприје минус 97.

Због ниског водостаја и високе температуре воде, која је око 27 степени, „риба не ради”, рекли су Танјугу риболовци на овој реци код Јагодине, уз оцену да риба зато готово и нема, преноси Танјуг.


Коментари18
f108e
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Mарко Ивковић
Паметни би извукли ове шипове , прелили уљем и оставили као део поставке музеја. Ако је већ то могло да се уради са дрвеном калдрмом са Трга.
Vode je malo ili previše. Postoji rešenje
Najveća ideja oko koje bi se Srbija u budućnosti i uopšte mogli okupiti ( sve i da nije drugih mogućih vrednosnih i istorijski vrednih tačaka okupljanja ) bi bila izgradnja kanala DMV .Do toga će morati da dođe i da bi se prevazilazila činjenica nemanja svog izlaza na okolna mora ali i postojanja ćudi klime i promenljivih vodostaja. Do toga bi možda već nekako i došlo da nije raznih pravaca i faktora delovanja kojima tako nešto ne odgovara ,
Sotir Gardačić
Pa, tuda je nekada prolazio Carigradski drum, koji je počinjao od Stambol kapije, današnji Trg republike, a završavao se kod Beogradske kapije u Carigradu. Na svakih 25 km nalazila se menzulana, u čijem sklopu se nalazio han za odmor kao i štala sa konjima, i senik.
Београђан -ин!
Највеће српске реке су Дунав и Сава у делу у коме протичу кроз Србију. На жалост, поститоистички новинари, сценаристи и режисери се страховито плаше да не увреде "све наше народе и народностри" а у политичкој коректности су перфекционисти до хистерије. Не би ме чудило да се тражи скретање Велике Мораве, као би се омогућило да се културно историс. остаци турског окупатора у Србиј, муслимани, не би увредили као што је то случај са накнадним жалом за турском калдрмом у миленијумском Београду ...!
Ћупричанин
Највећа српска река јесте Велика Морава, то Вам је географски појам...река која је целим својим током у Србији. А с обзиром да у Ћуприји послују 3 турске харачлије - хтедох рећи компаније, могуће да ћемо ускоро њима у част да приредимо и то скретање реке...А шта ћемо после с овим ступовима?!
Препоручујем 11
Mikajlo
Mislim da je veci problem taj most koji se sada koristi. Znate na njemu se ne mogu mimoici dva autobusa, a I automobili jedva. Sramota za drzavu.
Петар Н. Сремац
Још је већа срамота мост између Сремске Митровице на Сави и Мачванске Митровице преко кога могу само да се крећу мопеди и бицикли. У светским размерама, реке као што је Сава и Дрина спадају у потоке а код нас су то непремостиве границе. Нрочито када имамо 5. Колону у Србији која сасвим комотно "кочи узбрдо" све што може заокружити и унапредити Србију!
Препоручујем 20

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /
Магазин

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља