Приликом потписивања првог уговора узела сам телефон уз претплату на две године. После две недеље уређај је почео да се квари, па сам уложила рекламацију. Међутим, она је одбијена, уз образложење да је телефон неовлашћено отваран и да је раније већ ношен на поправку, што није истина. Која су моја права и како даље да поступим?
ОДГОВОР:
Потребно је да ангажујете судског вештака за информационе технологије који ће као стручно лице прегледати апарат и утврдити тип и узрок квара, то јест који ће након прегледа констатовати да ли је телефон неовлашћено отваран. Уколико налаз вештака буде у вашу корист, то јест уколико вештак утврди да телефон није неовлашћено отваран, ствара се основ за даље поступање. Саветујемо вам да се првенствено обратите територијално надлежном удружењу потрошача, како би вам детаљно објаснили процедуру и упутили вас на судског вештака.
Одговара Национална организација потрошача