четвртак, 19.09.2019. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 22:59

Ђиласова странка тврди да је тендер за Моравски коридор намештен, министарка одговара да је све по закону

среда, 07.08.2019. у 14:06
(Фото А. Васиљевић)

Странка слободе и правде (ССП) Драгана Ђиласа саопштила је данас да објава тендера за изградњу Моравског коридора представља кршење Закона о јавним набавкама и привилеговање једног извођача, америчко-турског конзорцијума Бехтел-Енка.

ССП наводи да је објава тендера, са роком пријаве од 20 дана уз достављање гаранције за финансирање вредне 400 милиона евра, само фарса и истиче да би требало преиспитати оправданост изградње аутопута на деоници Појате-Прељина, пренео је Танјуг.

Они наводе да је у фебруару 2017. формирана радна група за припрему комерцијалног уговора за изградњу Моравског коридора управо са конзорцијумом Бехтел-Енка, да је у октобру 2018. године министарка Зорана Михајловић потписала меморандум о разумевању са овим извођачем.

Странка наводи и да су планирани трошкови изградње од 500 милиона евра из 2012. године порасли на 800 милиона евра.

ССП сматра и да, уместо аутопута, на деоници Појате-Прељина треба изградити пут са две дупле траке, а уштеђени новац потрошити у развој тог региона.

Коментаришући ове наводе, потпредседница Владе Србије и министарка грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Зорана Михајловић изјавила је да је јавни позив за избор стратешког партнера за изградњу аутопута Појате-Прељина објављен у складу са посебним законом о Моравском коридору и истакла да није први пут да опозиција напада развојне пројекте.

Михајловић је истакла да ниједан закон није прекршен.

„Нема кршења ниједног закона, будући да се сви поступци, па и избор најповољнијег понуђача за изградњу Моравског коридора, спроводе по Закону о утврђивању јавног интереса и посебним поступцима ради реализације пројекта изградње инфраструктурног коридора аутопута Е-761, деоница Појате-Прељина”, навела је Михајловић, пренео је Танјуг.


Коментари8
38c7b
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Mihailo
Pitam se, pitam: da li je tvrdnja isto što i dokaz?
vox populi
Inače je upitna gradnja ovog autoputa (koridor 11). Ne vjerujem da je moguće njegovo samofinansiranje kod održavanja. Nema tu protoka vozila, a i većina će ga izbjegavati radi putarine.
Brad
Ovaj put spaja zapadnu i jugozapadnu srbiju sa severom evrope gde su najveci potencijali za plasman robe
Препоручујем 12
Зоран Чачак (пишимо ћирилицом)
Ког ли сте народа Ви глас кад "не вјерујете"?
Препоручујем 12
Прикажи још одговора
stanislavsr
Molim pojasnite šta znači pojam "rok prijave od dvadeset dana"? Da lu se u roku od 20 dana može otkupiti teander ili se u tom roku mora podneti ponuda. Ako je u pitanju ovo drugo onda je zaista dogovoren posao i cela procedura je farsa. Ovako kako izveštavate pravite (možda) nepotrebne sumnje i smutnje.
Jovan ©
"у складу са посебним законом о Моравском коридору"!? Zbog cega "posebni" ? Da li to mozda znaci da svaki koridor ima svoj posebni zakon ?
miki mali
Nema krsenja zakona jer su pomocu svoje apsolutne vecine pijuna u skupstini izglasali zakon kojim se fakticki favorizuje jedan izvodjac. Prvano gledano sve je po zakonu jer je donet zakon, ali je fakticki izvrtanje i zloupotreba vecine u skupstini.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља