Купио сам шпорет који се покварио после неколико месеци од куповине. Пошто је трговина у којој сам га купио пресељена на другу локацију, ја сам се пожалио овлашћеном сервисеру који га је поправио. Међутим, убрзо се поново покварио и ја сам их још једном звао, али нису прихватили поправку. Да ли сам имао право да заменим шпорет после првог квара и да ли сам погрешио што немам доказ о томе да сам контактирао са сервисом, а не трговцем. Све је било преко телефона, а после поправке нисам добио и написмено да је уређај био на сервису. Да ли и на који начин сада могу да докажем да сам имао проблеме с уређајем и шта ако сервисер не буде желео да потврди моју причу.
ОДГОВОР:
Рекламацију је требало да уложите трговцу код кога је уређај купљен, а не сервису, јер Закон о заштити потрошача тако предвиђа. Трговац је у обавези да у року од осам дана одговори на рекламацију у писaној форми, а у року од 30 дана да је реши. Убудуће испоштујте ову процедуру како бисте били заштићени и остварили своја права у случају квара уређаја у гарантном року. У супротном, тешко ћете доказати да је било неких поправки и може се лако догодити да вам трговац не прихвати захтев или вас одбије за евентуалну замену.
Одговара Национална организација потрошача Србије