субота, 21.09.2019. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 22:44
ОД РУЗВЕЛТОВЕ ДО БУЛЕВАРА ДЕСПОТА СТЕФАНА

Сређују раскрснице, постављају шине, инсталације...

На основу тренутне слике делује да је 1. септембар као рок за отварање улица Краљице Марије и 27. марта врло амбициозан. – Асфалта нема ни на једном делу, тротоари се још не уређују
Аутор: Дејан Алексићпетак, 16.08.2019. у 10:49
(Фотографије Д. Алексић)

На потезу од Рузвелтове до Булевара деспота Стефана мајсторише се на више тачака, али раније најављени рок за окончање радова у Краљице Марије и 27. марта, што је 1. септембар, према тренутном стању са терена делује прилично амбициозно. Цео потез и даље прекривају углавном земља и песак. Асфалта за сада нема ни у најави. Мајстори су тренутно, чини се, највише концентрисани на постављање подземних инсталација, ивичњака, трамвајских шина и то пре свега са парне стране ових улица.

Грађевинске машине су и јуче вадиле старе саобраћајне прагове који су, по свему судећи, били само затрпани, али не и уклоњени у току неких ранијих реконструкција.

Највише се одмакло управо на потезу од Рузвелтове до Таковске, који би први требало да буде отворен за саобраћај.

Велика група мајстора јуче је била на раскрсници код Градске управе чије би све четири коловозне траке кроз Старине Новака требало да су од данас у функцији. Мајстори су јуче на овој деоници постављали асфалт, проверавали укрштаје нових трамвајских шина, сређивали делове уз ивичњаке и шахтове.

Мањи интензитет радова тренутно је у Џорџа Вашингтона од Таковске до Булевара деспота Стефана, чија реконструкција је почела крајем јула. На том потезу уклоњен је површински слој асфалта и здробљен већи део коловозног слоја у зони трамвајских шина. Када је реч о овој деоници, већина мајстора је око раскрснице са Булеваром деспота Стефана. Грађевинари су ту фокусирани на асфалтирање и уређење коловозних трака са леве стране булевара (гледано ка центру) јер, како су надлежни најавили, од данас ће за саобраћај бити затворен десни део коловоза. Како је пре два дана истакао секретар за инвестиције Лука Петровић, најкасније до 1. септембра биће завршена раскрсница са Булеваром деспота Стефана у пуном профилу са по две траке за сваки смер вожње, а средином септембра и раскрсница са Таковском улицом.

Најављено је да ће мајстори прећи и на деоницу од Булевара деспота Стефана до Дринчићеве улице, то ће се, по свему, десити тек данас. Јер јуче око поднева се на овом потезу и даље одвијао редован саобраћај и још није била постављена привремена саобраћајна сигнализација. Да ће се од данас и ту мајсторисати указују и најновије најављене саобраћајне измене.

Враћају се тролејбуси 22Л и 29Л

Због радова на неколико саобраћајница од данас ће бити измењен режим саобраћаја, који подразумева и враћање дела тролејбуса. Тако се од данас укидају привремене аутобуске линије: 21А (Трг Славија – Учитељско насеље), 22А (Трг Славија – Крушевачка) и 29А (Палата „Албанија” – Медаковић 3). Успоставља се аутобуска линија 21А (Палата „Албанија” – Учитељско насеље) са осам аутобуса радним данима и седам аутобуса викендом, а враћају се и тролејбуси 22Л (Трг Славија – Крушевачка) и 29Л (Трг Славија – Медаковић 3). Аутобус 21А ће се, како је раније најављено, због радова на углу Војислава Илића и Мис Ирбијеве ка граду кретати улицама Мис Ирбијева, Крижанићева, Великоморавска, Војислава Илића и даље у складу с трасом дефинисаном у оквиру радова на Тргу републике.

Истовремено, од данас до даљег укида се тролејбус 40 уместо кога се привремено на траси те линије уводи аутобус 40А. На овој линији саобраћаће 20 аутобуса радним данима и 14 викендом.

На редовне трасе од данас се враћају аутобуси 33 и 48, а аутобус 5А наставиће да вози као и до сада.

Возила са линије 79 ће у зони радова у наредном периоду саобраћати: СРЦ „Милан Гале Мушкатировић” – Тадеуша Кошћушка – Цара Душана – Венизелосова – Поенкареова – Цвијићева – Димитрија Туцовића и даље редовно.


Коментари3
0dbd8
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Zarko
Niko se nebi setio od gratskih celnika da uvedu standardne tracnice za tramvaje koje su sire od postojecih. Uske tracnice su davno izbacene iz skoro svih evropskih gradova. Prednosti su veci kapacitet putnika, ugodnost putnika u vecem prostoru i manji troskovi nabavke novih tramvaja, jer su ovi novi postali standard i jeftiniji su od ovih starih sa uskim razmakom sina.
K.Marije
Ovoliki radovi 9 o trosku poreskih obveznika), ovoliko muke i trpljenja gradjana, a nisu menjali ni vodovod, ni kanalizaciju. Kanalizacione cevi su stare preko 50 godina. Preskupo, prenaporno,,,a sve je uglavnom sminka. Obecali su biciklisticke staze, "naravno" nema nista od toga.
Milos
A gde su biciklističke staze? Pojela mala maca.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља