петак, 20.09.2019. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 23:05

Потписан уговор о изградњи деонице Нови Београд – Сурчин

недеља, 18.08.2019. у 14:17
Фото Танјуг Д.Г.

У Београду је данас потписан Комерцијални уговор за изградњу деонице Коридора 11 од Новог Београда до Сурчина са кинеском компанијом „Чајна комјуникејшнс констракшн компани” Лтд (ЧЧ) коме је присуствовао председник Србије Александар Вучић.

Вучић је овом приликом рекао да ће овај пројекат бити завршен до новембра 2021. године, а да ће кинеска компанија ЦРБЦ до 18. децембра завршити деоницу Сурчин-Обреновац са дивним мостом преко Саве и Колубаре.

„До краја 2021. завршава се и Прељина-Пожега што је много тежи пут. Остаје још Нови Београд-Сурчин, преко Војвођанске улице излази иза националног стадиона и спаја директно са Милошем Великим и путем према Чачку и то ће бити 2021. године”, рекао је Вучић.

Министарка грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Зорана Михајловић, која је потписала уговор са кинеском страном, нагласила је да је данашњи дан важан за Србију, не само због тога што пуштамо у саобраћај ауто-пут од Обреновца до Љига, него и због тога што крећемо са новим пројектом, изградњом деонице Нови Београд-Сурчин.

„Деоница Нови Београд-Сурчин треба да нам помогне да се много једноставније дође на ауто-пут „Милош Велики”. Надамо се да ћемо на овој деоници почети радове 1. марта 2020, а пре тога ћемо у децембру ове године, на Светог Николу, пустити у саобраћај и деоницу Сурчин-Обреновац, коју такође гради компанија ЧЧ”, рекла је Михајловићева после потписивања уговора.

Она је захвалила компанији ЧЧ на свему што ради у Србији у области инфраструктуре и председнику Србије на подршци у реализацији пројеката.

Амбасадорка Кине у Београду Чен Бо рекла је да је данас дан сарадње Кине и Србије, јер се поподне отвара деоница ауто-пута од Обреновца до Љига.

„Још једном захваљујем српској страни, председнику Србије и потпредседници Владе на поверењу у кинеске компаније, у кинеску технологију и кинески квалитет. Сигурна сам да ће све кинеске компаније које раде у Србији, укључујући ЧЧ, учинити све да испуне све своје обавезе”, рекла је Чен.

Деоница Нови Београд-Сурчин, дужине 7,9 километара, представљаће део ауто-пута „Милош Велики” и функционалну везу са Градом Београдом. Уговорена вредност пројекта износи 70,5 милиона долара. Ова деоница чини полазну деоницу овог ауто-пута од Београда до границе са Црном Гором и везу Београда са ауто-путем „Милош Велики”, саопштило је ресорно министарство.

Комерцијални уговор о пројектовању и извођењу радова на изградњи деонице Нови Београд-Сурчин, поред потпредседнице Владе, потписали су в.д. директор ЈП „Путеви Србије” Зоран Дробњак, и директор огранка за Србију компаније „Чајна комјуникејшнс констракшн компани” (ЧЧ), Џанг Сјаојуен, преноси Танјуг.


Коментари10
c8d0c
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

dr Slobodan Devic
I dok drugi prodaju maglu (ukljucujuci tu i sve nase prijatelje), Kinezi grade ...
Gagi, dipl. ing. saobraćaja
Pedantni slovenci su izračunali da ih je 8,4 km. auto-puta Divača – Dane koji je izgrađen na sličnom – lakom terenu kao teren na kome će biti izgrađena i deonica Novi Beograd – Surčin dužine 7,9 km., koštao 20 mil. USD, dok je na malo težem terenu izgrađena deonica auto–puta Šentilj – Pesnica dužine 9,5 km., koja je koštala 34,2 mil. USD. Dakle, više je nego očigledno, da je cena od 70,5 mil. USD za deonicu od 7,9 km. prevelika, da ne kažem »prenaduvana«
zoran zekic
Nemoze nam niko nista imamo najbolje prijatelje Kineze, prave puteve, daju kredite za izgradnju istih. Nama ostaje da ih otvaramo i slavimo to nije mogao ni Tito.
zoran
Treba povezati oblaznicu oko Beograda sa novim autoputem. Tek onda ce veci deo grada juzno od Save dobiti normalnu vezu.
Aranđel Mihajlović
Koridor 11 preseca obilaznicu u Surčinu ( selo Jakovo ) Ta petlja je u završnoj fazi i biće puštena u rad 18.12. ove godine kao deo prve deonice Novi Beograd - Obrenovac . Nerazumno je da je tek danas ugovoren početni deo prve deonice od Novog Beograda do Surčina ( petlja u Jakovu ), umesto da je ugovorena ranije i puštena kompletna u decembru .
Препоручујем 8
Vuk
10 miliona po km za put u ravnici.Siroko.
Tihomir Dobrojevic
verovatno zato što mora da se ekspropriše zemlja i sruši gomila neformalnih objekata iza Bežanije...
Препоручујем 8

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља