недеља, 20.10.2019. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 21:55

Почела изградња нове деонице Булевара патријарха Павла

уторак, 03.09.2019. у 18:01
(Фото Танјуг)

У Београду је почела друга фаза радова на проширењу булевара патријарха Павла.

Радовима је обухваћена деоница дужине 1. 875 метара од Кошутњака до Улице Пере Велимировића, а они подразумевају проширење саобраћајнице тако да се добију по две саобраћајне траке у оба смера, док ће се у средини налазити трамвајска пруга постављена на издигнутој трамвајској баштици, рекао је заменик градоначелника Београда Горан Весић.

Након обиласка радова на изградњи нове деонице Булевара патријарха Павла у Раковици, Весић је подсетио да је реч о једној од најважнијих саобраћајница и основне саобраћајне везе Раковице и Видиковца са Мостом на Ади.

Први радови обухватиће обележавање трасе, утврђивање положаја постојећих инсталација, геодетска мерења, рашчишћавање терена, довођење градилишне инфраструктуре и организација градишта.

„Свако ко путује из Раковице са Видиковца према мосту на Ади зна какве су овде саобраћајне гужве, оне постоје годинама, а овде живи стотине хиљада људи и ова улица није довољно пропусна да прими толики број аутомобила. Тренутно је ово један од највећих саобраћајних проблема Београда”, рекао је Весић и додао да предстоји доста посла .

Булевар патријарха Павла је магистрална саобраћајница, преко које ће се повезати Мост на Ади са спољном магистралном тангентом и будућим мостом преко Аде Хује, а саобраћајница представља и везу са обилазницом око Београда.

Подсетио је да је на тој локацији најпре морало да се измести корито Топчидерске реке да би радови отпочели.

Весић каже да ће други корак бити радови на постављању четири саобраћајне траке у Улици Пере Велимировић, а потом и Борској, Црнотравској, Улици Саве Машковића.

„За годину и по дана имаћемо булевар са четири траке како би сви могли нормално и без стварања гужви да дођу до моста на Ади” рекао је Весић.

Он је додао да ће уследити и полагање 4 километара шина, исто толико и електроводовода, 49 стубова контактне мреже на којима ће јавно осветљење бити повезано са 3, 5 км каблова за напајање.

Испод саобраћајнице биће положено девет километара водоводних и канализационих цеви.

Геотехничка истраживања показала су да постоји висок ниво подземних вода тако да ће бити замењено тло испод саобраћајнице.

„Да бисмо све завршили неопходно је да пројектујемо трећи део булевара

од Кошутњака до моста на Ади, кроз железнички коридор како не би улазили у Топчидерски парк”, рекао је Весић, преноси Танјуг.

Последња фаза подразумеваће да се булевар продужи према Капитол парку, према Раковици.

„ Како бисмо обезбедили везу и овог булевара са Мостом на Ади, користићемо постојећи железнички коридор да не бисмо улазили у Топчидерски парк. Радимо на пројектовању и решавању имовине и чим то завршимо, расписујемо тендер и за ову деоницу. Тек када то завршимо, као и Топчидерски тунел, моћи ћемо да кажемо да коначно може да се приђе Мосту на Ади”, рекао је он.

Весић је на крају поручио да су ови радови пример како Град Београд подједнако третира све градске општине и како плански завршава послове од велике важности за грађане.

„Овако се мења град и овако се решавају проблеми како у центру тако и другим деловима Београда”, закључио је Весић.

Весић је рекао да током радова неће бити мењан режим саобраћаја у том делу града.

Истакао је да очекује да ће за идућу годину буџет града бити дупло већи, а самим тим биће и више новца за овакве пројекте.

Дуж трасе нове деонице булевара предвиђена су по два стајалишта јавног превоза опремљена урбаним мобилијаром, код Улице Пере Велимировића и код „Моста за Прокоп”.


Коментари2
9cbeb
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Дипточ Царе
Трамвајска пруга у средини магистралне градске саобраћајнице, као што је Булевар патријарха Павла није баш погодно решење, поготово због најављене баштице са ивичњацима по средини "магистрале", јер возачи овде, чак и сада, када је обична улица са по једном траком у смеру вожње, то схватају као магистралу у правом смислу, тако да возе 80 km/h и брже. Ако део булевара од кошутњачког подвожњака до Моста на Ади буде трасиран железничком пругом, значи да макишка "подземна" железница туда неће проћи.
Mihailo Vuković
Nedovoljno je urađeno u proteklih 7 godina na proširivanju i modernizovanju gradskih saobraćajnica . 3 godine se čakalo da se most na Adi spoji sa Tošinim bunarom , i ta dva kilometra su rađena 3 godine ! ? Autokomanda je najopterećenija tačka a tunel do Mosta na Adi nije ni na vidiku ! ?

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља