Мајстори су почели да уређују нову деоницу Булевара патријарха Павла. Радници конзорцијума који предводи „Енергопројект” имају задатак да уреде четири коловозне траке и трамвајски коридор на деоници дугој око два километра, од Кошутњака до Улице Пере Велимировића.
Булевар ће имати по две саобраћајне траке у оба смера, а у средини ће бити трамвајска пруга постављена на издигнутој трамвајској баштици. Биће положено четири километра шина и исто толико електроводова, постављено 49 стубова контактне мреже на којима ће се налазити и јавно осветљење повезано са више од 3,5 километара каблова за напајање.
Испод саобраћајнице биће положено око девет километара водоводних и канализационих цеви. Геотехничка истраживања су показала да постоји висок ниво подземних вода, тако да ће се тло испод саобраћајнице заменити.
У току радова, како је јуче истакао Горан Весић, заменик градоначелника, ниједног тренутка неће бити заустављања постојећег саобраћаја. Он ће се нормално одвијати путем којим сада иде.
– Када завршимо две потпуно нове траке и трамвајске шине, саобраћај се пребацује на њих и онда ће се реконструисати постојеће траке. На крају, имаћемо директну везу Раковице са Мостом на Ади што ће знатно растеретити саобраћај у овом делу града и смањити гужве – казао је Весић додајући да на те гужве нарочито утиче то што у току градње Моста на Ади нису саграђене и приступне саобраћајнице.
– Пре две године урадили смо приступне саобраћајнице са новобеоградске стране и спојили Тошин бунар с мостом, а сада је на ред дошла саобраћајница према Кошутњаку. Тек када све ово завршимо, можемо да кажемо да је Мост на Ади коначно завршен – рекао је Весић.
Булевар патријарха Павла налази се на новој унутрашњој обилазници у Београду која ће повезивати Мост на Ади са новим мостом код Аде Хује. Да би се, како је додао Весић, повезала ова два моста, неопходно је да се прошире и улице Пере Велимировића, Борска, Црнотравска, Саве Машковића, петља „Ласта”, а потом преко Малог Мокрог Луга и заобилазећи Миријево да се дође до моста код Аде Хује.
– Све ове улице биће проширене и имаће четири саобраћајне траке – истакао је Весић подсетивши да град припрема тендер и за изградњу последње деонице Булевара патријарха Павла – од Кошутњака до Моста на Ади.
– Да бисмо обезбедили везу овог булевара са Мостом на Ади, користићемо постојећи железнички коридор да не бисмо улазили у Топчидерски парк. Радимо пројектовање, решавају се и имовински односи и чим то завршимо, расписујемо тендер и за ову деоницу. Тек када то завршимо, као и Топчидерски тунел, моћи ћемо да кажемо да коначно може да се приђе Мосту на Ади – истакао је Весић и указао да ће сви ти додатни радови око Моста на Ади град коштати додатних од 120 до 140 милиона евра.