субота, 19.10.2019. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 15:03

Проширење Булевара патријарха Павла

Биће положено четири километра шина и исто толико електроводова, постављено 49 стубова контактне мреже на којима ће се налазити и јавно осветљење повезано са више од 3,5 километара каблова за напајање
Аутор: Д.А.четвртак, 05.09.2019. у 10:07
(Фото Беоинфо)

Мајстори су почели да уређују нову деоницу Булевара патријарха Павла. Радници конзорцијума који предводи „Енергопројект” имају задатак да уреде четири коловозне траке и трамвајски коридор на деоници дугој око два километра, од Кошутњака до Улице Пере Велимировића.

Булевар ће имати по две саобраћајне траке у оба смера, а у средини ће бити трамвајска пруга постављена на издигнутој трамвајској баштици. Биће положено четири километра шина и исто толико електроводова, постављено 49 стубова контактне мреже на којима ће се налазити и јавно осветљење повезано са више од 3,5 километара каблова за напајање.

Испод саобраћајнице биће положено око девет километара водоводних и канализационих цеви. Геотехничка истраживања су показала да постоји висок ниво подземних вода, тако да ће се тло испод саобраћајнице заменити.

У току радова, како је јуче истакао Горан Весић, заменик градоначелника, ниједног тренутка неће бити заустављања постојећег саобраћаја. Он ће се нормално одвијати путем којим сада иде.

– Када завршимо две потпуно нове траке и трамвајске шине, саобраћај се пребацује на њих и онда ће се реконструисати постојеће траке. На крају, имаћемо директну везу Раковице са Мостом на Ади што ће знатно растеретити саобраћај у овом делу града и смањити гужве – казао је Весић додајући да на те гужве нарочито утиче то што у току градње Моста на Ади нису саграђене и приступне саобраћајнице.

– Пре две године урадили смо приступне саобраћајнице са новобеоградске стране и спојили Тошин бунар с мостом, а сада је на ред дошла саобраћајница према Кошутњаку. Тек када све ово завршимо, можемо да кажемо да је Мост на Ади коначно завршен – рекао је Весић.

Булевар патријарха Павла налази се на новој унутрашњој обилазници у Београду која ће повезивати Мост на Ади са новим мостом код Аде Хује. Да би се, како је додао Весић, повезала ова два моста, неопходно је да се прошире и улице Пере Велимировића, Борска, Црнотравска, Саве Машковића, петља „Ласта”, а потом преко Малог Мокрог Луга и заобилазећи Миријево да се дође до моста код Аде Хује.

– Све ове улице биће проширене и имаће четири саобраћајне траке – истакао је Весић подсетивши да град припрема тендер и за изградњу последње деонице Булевара патријарха Павла – од Кошутњака до Моста на Ади. 

– Да бисмо обезбедили везу овог булевара са Мостом на Ади, користићемо постојећи железнички коридор да не бисмо улазили у Топчидерски парк. Радимо пројектовање, решавају се и имовински односи и чим то завршимо, расписујемо тендер и за ову деоницу. Тек када то завршимо, као и Топчидерски тунел, моћи ћемо да кажемо да коначно може да се приђе Мосту на Ади – истакао је Весић и указао да ће сви ти додатни радови око Моста на Ади град коштати додатних од 120 до 140 милиона евра.


Коментари0
8c230
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља