Трговац белом техником ми је испоручио телевизор преко курирске службе, а отпремницу је потписала моја мајка. Када смо отворили пакет, испоставило се да је екран пукао. Понели смо рекламацију истог поподнева, међутим, трговац нам је рекао да је рекламација одбијена, јер смо потписали папир на коме пише да је роба испоручена у исправном стању. Наглашавам да курир није дозвољавао да се пакет отвори.
ОДГОВОР:
Све више читалаца се јавља са сличним проблемом, а и у Министарству трговине смо сазнали да је ово чест проблем с којим се потрошачи суочавају. Код испоруке робе, било да је реч о курирским службама било превозом који организује трговац, дешава се да се купцу подметне документ на коме је написано да је роба преузета у исправном стању. Купац би, дакле, требало да обрати пажњу и не потписује ништа док се претходно не увери да ли је роба у исправном стању, да ли је оштећена током транспорта... Трговац се на овај начин штити, али и крши закон. Пружалац овакве услуге требало би да на отпремници наведе да је роба испоручена, док је све остало довођење у заблуду потрошача.
Одговара редакција Потрошача
