субота, 07.12.2019. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 18:51

Весић: Преслагање коцке о трошку извођача

понедељак, 23.09.2019. у 18:48
(Фото А. Васиљевић)

Заменик градоначелника Горан Весић рекао је да се преслагање коцке на Тргу републике врши о трошку извођача и да није тачно да је из градског буџета издвојено 30 милиона динара за те радове.

„После преслагања коцке коју сам наложио, добићемо чист коловоз који ће моћи да користе сви. Мој посао није био да се бавим пројектом. Кад сам чуо за проблем ја сам га решио, тако што сам рекао фирми да све пресложе о свом трошку”, рекао је заменик градоначелника Горан Весић гостујући у емисији „Фокус” на Тв О2.

Говорећи о одговорности фирме Весић је рекао да „Штрабаг” мора да прихвати рекламацију и да ће све то урадити о свом трошку, као и да ће дати банкарску гаранцију за наредне три године.

„Није тачно да је из градског буџета издвојено 30 милиона динара за те радове, ванредних трошкова нема. У ово тренутку извођачу је плаћено око 70 одсто уговора, а све ће бити кад нам преда целу улицу. Цело преслагање коцке ради се о трошку извођача и ниједан једини динар то неће коштати градски буџет”, рекао је он.

Весић је подсетио да ово није први пут да се дају лажне информације и да се искривљује слика у медијима онога што се заиста ради у Београду и навео као пример пројекат „Београд на води”.

„Причали су да то никада неће ни да се изгради, да је то само макета, а онда да зграде тону. На нашу велику срећу, пројекат напредује и зграде ничу”, казао је Весић и додао да је тако било и са гаражом на Обилићевом венцу, фонтаном на Славији...

Он је рекао да су се због коцке на улици побунили бициклисти и моторциклисти, да подлога на коловозу онемогућава нормалну вожњу, за шта он каже да су потпуно у праву, преноси Танјуг.

Према његовим речима, пројекат прошле власти - изградња Моста на Ади - је коштао 500 милиона евра, а онда је садашња градска власт морала да финансира и изгради још много тога да би мост био функционалан.

„Ми смо морали да спајамо Тошин бунар са Мостом На Ади и то је коштало 13 милиона, евра, јер нису урадили никакве приступне саобраћајнице. Затим смо морали да поставимо шине на мосту, што је било још 15 милиона евра, сада радимо Булевар Патријарха Павла који повезује Раковицу са овим мостом што је још додатних 25 милиона евра. Требало би да радимо и тунел који ће да повеже мост са Аутокомандом што је још 100 милиона евра”, навео је он.

На све то претходна власт је платила 39 милиона евра извођачу додатне радове, а само 14 милиона евра је плаћено да мост буде готов за Нову годину, рекао је Весић и додао да је врхунац свега тога да су на том мосту уграђени лифтови у износу од милион евра који не раде ни данас, саопштио је Беоинфо.

Весић каже да када се саберу сви трошкови овог моста изађу око 707 милиона евра.

„Сви наши уговори су јавни и могућ је увид. Конкретно за Трг је изабрана реномирана аустријска фирма „Штрабаг” и укупно ће коштати око осам милиона евра, што је 960 милиона динара са пдв-ом и неће бити додатних трошкова и веома је важно да дају три године гаранције за све на том тргу. Значи све што буде у наредне три године биће поправљено из те банкарске гаранције”, додао је он.

Весић истиче најважнији пројекат „Метро” за који каже да се приближава почетку изградње.

„Крајем следеће године почиње изградња метроа”, каже он и напомиње да се ради и на ширењу линија Бг воза, јер је пуштен Бг воз за Младеновац, као и за Сопот.

Како је навео, 8. децембра биће пуштен Бг воз до Лазаревца и до Барајева.

Пројекат ширења линија Бг воза је вредан 500 милиона евра и тражимо партнера за тај пројекат. Повезивање ће бити од главне железничке станице према Сурчину и Аеродрому, као и линија према Овчи, рекао је заменик градоначелника.

Говорећи о важним пројектима у Београду напоменуо је и почетак изградње фабрике за прераду отпадних вода у Великом селу, која ће када се заврши дати резултат да пола милиона људи у Саву и Дунав пуштају прерађене отпадне воде.

Весић је нагласио и да ће гондола да се гради ове године, као што је и планирано.


Коментари15
1bd2d
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Nik
S obzirom kako mnogo Beogradjana vozi divljacki po gradu, najbolje bi bilo staviti po svim ulicama izvrnute kocke a policija bi trebala da meri brzinu po sporednim ulicama. U nastavku Ljeske, Stevana Brakusa na Banovom brdu, ne mozes da predjes ulicu bukvalno.
Vesa D
..ko je crto idejni predlog a politcari/komision/ nestrucno izabrali hrapave povrsine treba da snose troskove a ne majstori zidari .Tako znaci da se celokupnoj vlasti beogradskog inata odbije jedna mesecna zarada..a ovim radnicima posteno da se plati sto rade prepravke ..
Inzenjer koji se razume
"Nema dzabe ni kod babe": Prvo se uradi idejni projekat, koji se overi/odobri, pa detaljni projekat (znaci svi detalji, material, dimenzije i sve u detalje), pa se i to odobri i potpise od svih ucesnika u poslu i naravno investitora. Na osnovu svega se raspise konkurs i izabere izvodjac. Znaci, nema tajni - i posao kosta koliko kosta. E sad, da izvodjac to sto je pogodjeno, potpisano, pregledano, a ne valja - uradi o svom trosku - e to nema od Severnog do Juznog pola! Jednostavno - to je laz!
Dejan
Upravo to je i potrebno - stalni radovi i stalno angažovanje izvođača daje priliku za gradnju ali i "ugrađivanje". Da li vam čovek o kome se radi deluje nevino? Sve dok se ne dokaže suprotno...
Marko
Reci da se salis molim te.Tri veka ili dve nedelje ogromna je razlika.

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља