Наручила сам преко неке странице на „Фејсбуку” тренерку за коју је продавац тврдио да је оригинал једног познатог бренда. И коментари купаца на овој страници су били позитивни, па нисам имала разлога да сумњам. Међутим, када је тренерка стигла, била је број мања и врло лошег квалитета. Интересује ме да ли могу да је вратим и тражим новац од продавца и да ли договор преко друштвене мреже у овом случају може да се третира као уговор како бих се жалила на робу која је несаобразна опису који је дао продавац.
ОДГОВОР
Уколико сте робу купили од правног лица, у том случају се примењује Закон о заштити потрошача и имате право да рекламирате робу која је несаобразна уговору. Уколико није прошао рок од 14 дана, можете да вратите робу без навођења икаквих разлога. Међутим, уколико је роба купљена од физичког лица, у том случају се не примењује Закон о заштити потрошача и ваша права можете остварити једино у одговарајућем судском поступку.
Одговара Национална организација потрошача Србије
