петак, 15.11.2019. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 22:48

За искакање трамваја из шина на Мосту на Ади крив - возач

Аутор: А.В.субота, 05.10.2019. у 12:04
(Фото Д. Јевремовић)

За искакање из шина трамваја број 13 пре два дана нa Мосту на Ади, крив је возач, рекао је Јовица Васиљевић, градски секретар за јавни превоз, а пренео Беоинфо. Шофер је, како се наводи, трамвај возио брзином од 61 километар иако је на том делу моста предвиђена брзина кретања не већа од 40 километара на час.

– Возач је суспендован и против њега је у ГСП-у покренут дисциплински поступак. Због искакања трамваја из шина дошло је и до мањег оштећења на трамвајском колосеку – казао је Васиљевић најављујући да ће проблем данас бити саниран и за то време ће саобраћај привремено бити одустављен. Нормализација трамвајског саобраћаја на овом мосту очекује се сутра.


Коментари17
05b23
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Bojana
LJudi, ogranicenje 40 je zbog toga da bi korisnici prevoza mogli da uzivaju u pogledu preko reke. Nije to zbog toga sto je niveleta kriva pa je osecam i u kolima. Osim sto cesto onako prozujim pancevcem ,zbog lepog pogleda to sam pokusavala i preko ovog sa kablovima da dozivim. Ali nije isto. Osim sto je tako napravljen da se skoro nista ne vidi i poskakujem a imam nove amortizere . Kineski most daje cak lepsi pogled i lepsi mi je prizor jer nema tih kablova. Ali mi daleko. Ostajem pri pancevcu.
Дуле
Да се умешам у расправу. Возим трамвај, аутобус и тролејбус у Цириху. Из искуства (а имам га) могу да вам кажем да је за сваку деоницу дефинисана брзина. Правци, кривине, нагиб, мостови... Не игра улогу марка и година производње трамваја већ инфраструктура. Модерни трамваји су лимитирани на 60 км/х, али на јако мало места се може толико и возити. Одређени разлог постоји због којег је ограничење 40 км/х. Са 20 км/х прекорачења би овде добио моментални отказ, изгубио дозволу и одговарао судски.
Promašaj
Nove tramvajske linije na Novom Beogradu i nove linije u Beogradu(tamo gde je moguće)trebalo je graditi sa normalnim(širokim)kolosekom.Uski kolosek je mogao ostati kao turistička atrakcija u starom delu grada-i vremenom zamenjen metroom.To jeste izazov za projektovanje jer bi se u startu normalan kolosek i uski odvojili,a na nekim lokacijama i zajedno postavili.Tako bi klimavi usko-kolosečni tramvaji, bili zamenjeni bržim, modernijim i infrastrukturom koja bi bila i deo metroa.
baksuzni broj
Pogledajte koji je broj tramvaja pa će vam biti jasno šta je u pitanju. Nego, da li je "šofer" tramvaja čitao svoj horoskop u Politici od pre koji dan? Da jeste sigurno ne bi dao tako veliki gas...
Milojko
Naravno, trebao je da vozi 20 na sat na novom koloseku da ne bi izleteo iz sina. Izem ti državu koja ne zna ni put da napravi, a da ne govorim o kriminalnoj signalizaciji.

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља