среда, 13.11.2019. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 21:34

Тешки преговори са компанијом Бехтел

уторак, 15.10.2019. у 17:21
(Фото Танјуг)

Министарка грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Србије Зорана Михајловић рекла је данас да је све спремно за почетак радова на изградњи Моравског коридора, чим се потпише комерцијални уговор са компанијом „Бехтел-Енка”, али да су преговори тешки јер градња кошта 800 милиона евра, саопштило је то Министарство, преноси Бета.

„Влада Србије, Министарство, „Коридори Србије” као инвеститор и друге институције воде преговоре о потписивању комерцијалног уговора са „Бехтелом” јер је 800 милиона евра огроман износ и тражи детаљно преговарање и не чуди што су преговори тешки”, рекла је Михајловић новинарима у Трстенику, где је обишла пешачки и цевоводни мост којим је решен проблем водоснабдевања за 10.000 људи.

Додала је да не жели да лицитира да ли ће почетак радова бити за 7, 10 или 15 дана, али да је важно да је све спремно за почетак радова код Крушевца, чим се потпише уговор.

„Коридор 10 и Коридор 11 важни су за повезивање Србије са регионом, а Моравски коридор је важан за повезивање Србије изнутра, њених грађана и привреде, јер ће повезати Чачак, Краљево, Врњачку Бању, Трстеник, Крушевац”, рекла је она.

Изградња овог ауто-пута требало би, према њеним речима, да траје око две и по године.


Коментари9
06f3d
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

ralence
Бехтел је мулти интернационална приватна фирма из УСА и бави се инжињеријским,конструкцијским и другим пословима градње и продукције и планирањем разноврсних послова у свету. Зато је скупља од Кинеске понуде јер њени расходи и порези и плате у УСА су тродупло већи од Кинеских. Србски грађани ће плаћати већу цену градње аутопута само због лошег избора Министарке Михајловић или је то политичка одлука неког у Влади Србије.
petrovic ranko
Behtel je izgradio puteve u Hrvatskoj bez tendera,izgradio je i put Priština-Skoplje,kao i put Priština-Tirana.U Rumuniji grade 403km autoputa bez tendera.Niko ne zna koliko će koštati.Ta firma je "bliska"vladi USA,možda je Trampova ili možda nekoga njemu bliskog.Mislim da je dodela posla Behtelu politička odluka zbog pritiska Amerike na količinu investicija iz Kine.Male zemlje su uvek ucenjene,zavisimo od kredita.A cena autoputa je za ljude iz struke,a ne za pravljenje političkih intriga.
Raca Milosavljevic
... nikako nista neznamo oko tog kako je bas ta firma dobila taj posao bez tendera ... ali uostalom i mnoge druge velike ugovore nismo videli tako da ovo nije prvi put ... a da je razlika u ponudi kineske firme bas velika to vidimo ...a ta prica kako su teski pregovori je samo za malu decu,kao eto muci se nasa vladajuca elita u teskim pregovorima ... nadajmo se da ce brzo doci neka normalna,domacinska vlast ...
Trifun
STA je tesko bilo?Ugovoriti posao za 300 miliona eura skuplje kineske ponude?O cemu se radi i da li ce neko kompetentan objasniti gradjanima Srbije,koji sve placaju, zasto se posao ugovara sa "Behtelom" cija je ponuda(800 miliona eura) za 300 miliona eura skuplja od kineske ponude(500 miliona eura)?300 miliona eura nisu male pare za siromasnu Srbiju koja se tek oporavlja od ratova,sankcija,NATOagresije,pljackaske privatizacije..Da li time NATO-u placamo za bombe koje su na Srbiju bacili..?
Srdjan Loncar
Moj je predlog da date Behtelu 100 miliona eura da ne rade, a onda dati poso' Kinezima da ga urade! Time bi ustedeli 200 miliona i svi vuci siti i nijedna ovca nije pojedena. Neko rece da je Behtel drzavna -US firma, mozda Trampova. Nema drzavnih-US firmi. Wajnberger (bivsi ministar odbrane) je bio nekad Direktor firme. Ne znam ko je sada. To je kao da date posao Boingu. Dobijaju se poeni sa vladom US. Nema tu stete, izuzev sto su Kinezi jeftiniji. Ministarka pokusava da (pregov.) smanji razliku
Препоручујем 2
Decak
BECHTEL je sagradio autostradu u Hrvatskoj, duz Jadrana, od Karlovca do Splita. Posao je dobro uradjen ali, bio je vrlo skup.

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља