уторак, 12.11.2019. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 21:30

Здрава исхрана упркос брзом темпу живота

Oрганизму су потребни вежбање и добра храна онда када је особа под највећим стресом и са највише обавеза
Аутор: Д. Д. К.четвртак, 17.10.2019. у 12:52
(Фото: Пиксабеј)

Када човек има превише обавеза, здрава исхрана је углавном прва ствар које се одриче. То није добро за здравље, преноси сајт www.health24. com, али постоји неколико савета како људи могу да се хране здраво и да добро планирају оброке, јер су нашем организму вежбање и добра исхрана најпотребнији баш када смо под највећим стресом и са највише обавеза.

Припремајте оброке унапред: иако ово изгледа као још једна обавеза више у већ претрпаном распореду, припрема хране унапред вам може уштедети много времена и спасити вас од напада глади. Пробајте да скувате неколико различитих јела током викенда и поделите их у различите посуде како бисте могли само да их узмете и понесете са собом током недеље. Исто тако, понесите ужину као што је орашасто воће, сушено месо и воће у кесицама одређене величине.

Саставите јеловник: одвојите 20 минута да саставите јеловник са брзим јелима које можете јести током недеље. То значи да кад купујете храну узимате оно што вам је потребно и кад је време да се припреми вечера, већ знате шта ћете правити и шта вам је потребно.

Не заборавите доручак: балансиран и хранљив доручак ће вам дати енергију и стабилан ниво шећера. Бирајте смути пакован са свежим воћем и чак и неким поврћем, или потопите у чинију преко ноћи овас који ћете умешати с воћем и орашастим плодовима.

Састанак уз оброк и шетња: пробајте да испланирате састанке уз ручак са клијентима или запосленима да бисте били сигурни да ћете јести у време ручка. Пауза може да се искористи и за шетњу како бисте удахнули мало свежег ваздуха и провежбали.

Водите рачуна о уносу довољно течности: држите флашу воде на радном столу и пијуцкајте током целог дана. Ограничите унос зашећерених енергетских и газираних напитака, јер вам од тога брзо скаче ниво шећера у крви, а затим нагло пада, услед чега постајете летаргични и непродуктивни. Такође додају непотребне калорије – а ако током већег дела дана седите за радним столом, нећете сагорети те екстра калорије.


Коментари4
79010
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Siniša Stojčić
Nema zdrave hrane
NeckoPerecko
Bitnija je kvalitetna ishrana, a ne zdrava. Jer je kvalitetna ishrana ujedno i zdrava. A velika razlika je izmedju kvalitetne i satro zdrave sto je vi promovisete. Vasu zdravu hranu, moj pradeda svinjama za tovljenje davao.
Isidora
Ja sam takodje za zdravu ishranu, koju volim da spremam za svoju porodicu. Uprkos tome sto i ja nemam dovoljno vremena jer radim, ali se trudim, da uvek svojoj deci skuvam na vreme zdravu hranu sa vise povrca i cesce pripremam ribu. Takodje treba piti sto vise preciscene vode jer je i voda antioksidant i cisti organizam sto je neophodno za nase zdravlje a i pro100.
Jokica
Voda je bitnija od hrane,čisti organizan,još ako je ta pro100 čista.
Препоручујем 6

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља