На слици је приказана унутрашњост Доњег дома британског парламента чији посланици нису људи, већ мајмуни. Име дела монументалне величине (2,5 пута 4,2 метра) је „Парламент мајмуна”, аутор је већ дуже време у јавности популаран по својим муралима субверзивне садржине које потписује псеудонимом Бенкси, а рад је, како преноси портал „Артси”, почетком октобра продат на аукцији дела савремене уметности у лондонском „Садебију” за 12,1 милион долара, суму чак пет пута већу од очекиване. Исте вечери на истом месту дело „Пиро” Жан-Мишела Баскијата (1960–1988), познатог по упечатљивим графитима, достигло је исту цену.
„Ово је моменат за памћење, тренутак у којем двојица уличних уметника, Баскијат и Бенкси, раме уз раме улазе у историју”, оцена је Алекса Брензика, једног од директора „Садебија” и шефа Одељења за европску савремену уметност, док је сам Бенкси на Инстаграму прокоментарисао ову трансакцију речима: „Рекордна цена за Бенксијев рад постигнута вечерас. Штета што ми више не припада.”
Стваралаштво овог уметника изазвало је велику пажњу и током надметања у истој кући прошле године, када се његово дело „Девојка са балоном” само неколико минута након продаје за око милион фунти „самоуништило”, наравно према пажљиво припремљеном плану самог аутора који је он доцније и обелоданио, објаснивши да је унутар рама сместио механизам за сечење папира. Овога пута слика са несумњивом политичком конотацијом, настала још пре једне деценије, у жижи је управо сада и због актуелних политичких догађаја у Великој Британији, где већ месецима траје брегзитовски метеж. Како посећа „Артнет”, она је била изложена у марту у музеју у Бристолу, наводно граду из којег Бенкси потиче, а изложба је тада привукла 300.000 посетилаца. Почетком септембра забележена је и крађа једног његовог дела – приказ пацова испред Центра Помпиду у Паризу, који је био заштићен плексигласом, нестао је и није пронађен.