среда, 13.11.2019. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 00:18

Водећи добављач у ауто-индустрији „Бросе” долази у Панчево

Министар привреде Горан Кнежевић потписао је уговор за инвестицију немачке компаније „Бросе” вредну више од 180 милиона евра, којом је планирано отварање 1.100 радних места у Панчеву
уторак, 22.10.2019. у 18:48
(Фото Танјуг)

Немачка компанија „Бросе” инвестираће више од 180 милиона евра у отварање фабрике у Панчеву, где ће производити моторе управљача, електричне пумпе за уље и моторе вентилатора за хлађење и запослити 1.100 људи.

Министар привреде Горан Кнежевић потписао је данас, у присуству председника Александра Вучића и немачког министра привреде и енергетике Петера Алтмајера уговор за инвестицију немачке компаније „Бросе” са представником те компаније Томасом Шпанглером.

Вучић је рекао да је уговором са компанијом „Бросе” предвиђено да та компанија отвори прелепу фабрику у Панчеву, у којој ће бити запослено више од 1.000 људи, од којих 400 високо образованих.

Захвалио је немачкој компанији што је изабрала Србију и додао да ће просечна бруто плата у тој фабрици износити чак 2.700, а нето 1.700 евра.

Компанија је део Бросе групације, једног од водећих добављача у ауто-индустрији, а у Србији планира и отварање Центра за истраживање и развој, па ће више од 40 одсто планираних радних места чинити висококвалификовани кадрови.

Немачка компанија „Бросе” из Бамберга са 26.000 запослених на 63 локације у 23 земље четврта је на свету по величини породична компанија која снабдева ауто-индустрију, наводи се на службеној интернет презентацији.

„Бросе” је основана 1908. године, а бави се синтезом механичких, електричних, електронских и сензорских система за возила и како се наводи „у свету свако друго ново возило има бар по један Бросе производ”.

Експерти су за мехатронику и наводе да стално подижу конфор у возилима, њихову сигурност и ефикасност, преноси Танјуг.

„Бросе је у првој линији помажући да се обликује будућност аутомобила већ дуже од једног века”, њихова је порука, а како се наводи ова компанија гарантује да инвестира осам процената своје добити у истраживања и развој.

На челу компаније је Михаел Стошек који је унук Макса Бросеа, човека који је основао компанију.

Компанија Бросе обезбеђује више од 200 милиона електромотора снаге од 20 до 15.000 вати сваке године и у томе је лидер, а производи електронику и сензорску технологију за врата возила односно за улаз у возила као и технологију за прилагођавање седишта у аутомобилима.

Свој технологију Бросе трансферише и на е-бајкове.

Потписан уговор – немачки Бросе отвориће 1.100 радних места

Министар привреде Горан Кнежевић потписао је данас, у присуству председника Александра Вучића, уговор за инвестицију немачке компаније Бросе, вредну више од 180 милиона евра, којом је планирано отварање 1.100 радних места у Панчеву.

Кнежевић је уговор потписао са представником компаније, Томасом Шпанглером, током посете немачког министра привреде и енергетике Петера Алтмајера, који предводи привредну делегацију из Немачке у посети Београду.

Компаније са већинским немачким капиталом у Србији запошљавају више од 55.000 људи, а у последњих девет година уложиле су око 1,36 милијарди евра, истакао је Кнежевић.

Он је рекао да је још један доказ колико је Србија добро место за инвеститоре, чињеница да те компаније све више реинвестирају у Србији.

„То је веома добар знак. А оно што ме посебно радује, јесте што немачке компаније које послују у Србији, све више запошљавају висококвалификовану радну снагу и младе, образоване људе”, рекао је Кнежевић, преноси Танјуг.

Компанија је део Бросе групације, једног од водећих добављача у аутоиндустрији. У Србији планира да производи моторе управљача, електричне пумпе за уље и моторе вентилатора за хлађење. Планирано је и отварање центра за истраживање и развој, па ће више од 40 одсто планираних радних места чинити висококвалификовани кадрови.

Кнежевић је раније данас дочекао немачког колегу Алтмајера на Аеродрому Никола Тесла, након чега су два министра, са немачким привредницима, обишли  постројења компаније и нове радове „ЗФ Србија” у Панчеву.

„ЗФ Србија” је део немачког „ЗФ Фридрихшафен АГ”, а у Панчеву производи делове и електронику за електрична и хибридна возила. Инвестиција је вредна 160 милиона евра, а планирано је да, по реализацији, запосли 1.000 људи.


Коментари6
50ea8
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

dima
Bio sam na razgovoru za posao u ovoj kompaniji. Trazio 1000 evra platu neto,nas agent mi kaze pa nisu plate za inzenjere u Srbiji bas tolike. Tako da price o 2000 evra plate je laz. Dosli su da iskoriste jeftinu radnu snagu,visoko skolovan kadar (moj slucaj) ce napustiti zemlju. Zaposljavaju klince sa tek zavrsenim fakultetom za 50-60 000,vode ih na obuke u Nemacku,vrate ih i drzace ih tako ko zamorcice.
Trifun
@dima Visinu plata odredjuje trziste(ponuda-potraznja),treba ih,pre svega,zaraditi na trzistu.Ne moze drzava zakonom odrediti da svima plata bude 2.000 eura.Nesto slicno(uranilovka) je pokusano u komunizmu..Naravno da stranci ulazu u Srbiju zbog zarade,a zasto bi drugo?To,apriori nije negativno.Bolje je imati posao i kakvu takvu platu,nego nikakvu.Visina plata ce rasti kako bude rasla ekonomija Srbije.Kroz to prolaze " zemlje u tranziciji" .Mnoge su postale uspesne ekonomije:Kina,Ist.Evropa..
Препоручујем 5
Slavko Petrov
Zbog međunarodnih sankcija i loše privatizacije Pančevo je izgubilo nekoliko većih i stotinak manjih preduzeća, građani posao - otprilike 20. 000 radnih mesta, ne računajući socijalistički višak od oko 10.000, tako da su investicije respektabilnih nemačkih kompanija jedini pravi odgovor. A čekalo se preko 40 godina koliko je prošlo od podizanja Utve aviona i Luke Dunav. Jedno je sigurno, grad lagano menja privrednu stukturu sa izrazito hemijske na automobilsku uz već postojeću poljoprivredu.
Александар Живановић
Кад долазе јапанци са Тојо пнеуматицима?
Brad
2022 krece proizvodnja
Препоручујем 4
Zoran Manic Bamberg
Covek koji je inicijalno najvise doprineo ovoj investiciji nije Bio na potpisivanju. On je bukvalno godinama "progonio" clanove uprave ove firme. Radi se o nasem privrednom konzulu iz Minhena.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља