среда, 13.11.2019. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 21:15

Коловоз у 27. марта као паркинг

Средишњи део саобраћајнице, али и трамвајске баштице које се тренутно не користе, преплављене су аутомобилима
Аутор: Дејан Алексићпетак, 25.10.2019. у 19:09
(Фото Д. Алексић)

У улицама Краљице Марије и 27. марта није проблем само то што се унедоглед пробијају рокови за окончање радова. У последње време проблем је и што је добар део оно мало завршене саобраћајнице на овом потезу претворен у огроман нелегални паркинг.

Овакву слику данима види ко год да прође Улицом 27. марта. Паркирани и начичкани аутомобили дуж средишњег дела коловоза прво су „красили” део од Таковске до Палилулске пијаце, а сада је ова бахатост власника четвороточкаша стигла готово до Градске управе.

Надлежни су се данима хвалили како је коловоз у 27. марта завршен и пуштен у саобраћај, али сада тај исти коловоз не могу нормално да користе савесни власници аутомобила, возачи аутобуса, бициклисти, па и пешаци који би да пређу улицу по прописима. Средишњи део саобраћајнице, али и трамвајске баштице које се тренутно не користе, преплављене су аутомобилима.

Возачи аутобуса 77, који се овде крећу поново откако су враћени на стару трасу, жале се да не могу нормално да маневришу возилима од паркираних аутомобила који су сузили коловоз. Проблем су им и аутомобили који се сваки час испаркиравају са непрописног паркинга насред коловоза због чега шофери јавног превоза морају да отворе четворе очи. Засад полиција не реагује на овакво стање на саобраћајници, али ни надлежне градске службе и инспекције.

Зашто је то тако и да ли је и ко дозволио паркирање насред 27. марта надлежни нису одговорили. Да је оваква слика забележена у неком забаченијем делу града, можда би и могло да се разуме, али тешко да надлежни нису приметили саобраћајни хаос и циркус испод прозора Градске управе и Секретаријата за саобраћај.


Коментари9
12d2a
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Suzana
Od 15.06.2019.traje rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27.marta, Džordža Vašingtona. Ne radi se o bahatosti vozača,vlasnika vozila, nego u 90% slučajeva o tome da stanari nemaju gde da parkiraju svoja vozila, a sve ovo predugo traje i presporo se završava, (a trebalo je da završe 20.08.) Otvorili su kolovozne trake u 27. marta, ali nisu završili trotoare, prilaz ulazima zgrada, ni mesta za parkiranje onih koji tu žive. Usput nam komunalna policija, po ovakvim komentarima dolazi i piše kazne.
Бранислав Станојловић
По чему вам је важан рођендан моје жене? То је СВЕ Краљице Марије!
Nikola Nesic
U ovoj zemlji od vajkada realan život i potrebe idu odvojeno od službi i delegiranih pojedinaca koji treba da brinu o svima. Od socijalizma, samoupravnog, se negirala potreba za parkinzima. Oko stadiona, robnih kuća, višespratnica, pa do samog gradskog jezgra. Sa druge strane nismo razvijali gradski i međugradski prevoz, šta više počeli smo da zaboravljamo ko su pešaci. I danas imamo gradove koji podsećaju na Ramalu. Kada se dodaju nestručni radovi, dobijate Beograd. Kasabu bez reda i smisla.
Miki
"Да је оваква слика забележена у неком забаченијем делу града, можда би и могло да се разуме" Ne, ne bi moglo da se razume, i dosta je više te podele na centar gde sve treba da bude ulickano, sređeno i popravljeno, i periferiju gde se toleriše bahato parkiranje i divlja gradnja i izlivanje kanalizacije i nepoštovanje voznog reda gradskog prevoza! Većina građana Beograda živi u nekom od perifernih delova grada, i očekuje da za pare koje kroz porez daje Gradu dobije nešto i u svom kraju grada.
Saša
A šta po vama treba ljudi koji tu žive da rade sa svojim kolima? Pa 6 meseci ili koliko već žive kao u Bejrutu za vreme građ.rata u Libanu.Gde da se parkira neko kada ide u Katastar recimo, na Slaviji? Zasto? Jer neko ne zna da popravi ni slavinu a kamoli jednu od žila kucavica Beograda, a ovi što pričaju o bahatom parkiranju u ovom slučaju mislim da se ovde radi o čistoj muci a ne bahaćenju.Da se ljudi bahato parkiraju to bez daljnjeg i toga ima svuda po gradu ali ovde je nešto drugo u pitanju.
Ivo
Molim te ne pricaj gluposti!Znaci ako nemam parking ispred radnje gde nameravam kupiti,normalno je da parkiram na kolovoz ili tramv.sine,kao i kada idem zaboga u drzavne ustanove kao katastar,ili nedaj boze sud! Da li je moguce da uopste postoje individue sa ovako seljackim rezonima,pa da jos te nebuloze iznose javno,pa jos i ljutitim tonom zacudjeni kako se neko uopste moze protiviti parkiranju na kolovoz,sine ili trotoar,ako covek ima nekog posla u neposrednoj blizini?!! Dotakli smo DNO!
Препоручујем 14

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /
Колумна недеље

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља