недеља, 08.12.2019. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 21:59

Производња „Фијата 500Л” у Крагујевцу поново стаје до 4. новембра

понедељак, 28.10.2019. у 12:27
Фабрика не производи возила „за залихе“ (Фото Р. Крстинић)

КРАГУЈЕВАЦ – „Фијатове” производне траке поново су у заустављене до 4. новембра, када се радници враћају с плаћеног одсуства, речено је данас агенцији Бета у Самосталном синдикату фабрике у Крагујевцу. Последњи радни дан за запослене у производњи „Фијат Крајслер аутомобили Србија” (ФЦА) био је 18. октобар.

Према речима председника синдиката Зорана Марковића, нова пауза је „резултат усклађивања производње с тражњом” и чињенице да ФЦА не производи аутомобиле за „залихе”.

Марковић је рекао да је у октобру било још неколико нерадних дана који су „изгубљени” због проблема с добављачима.

Радници ФЦА били су на плаћеном одсуству и од 19. септембра до 1. октобра.


Коментари4
6139e
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

mirko
pa pinokio, nema svako za teslu.. u evropi ovog auta ima, problem je sto je ovo ostarilo a italijani nece novi model da izbace, bio je dobar kad je izasao, a mesta ima sigurno vise neg u teslu...
pinokio
Ja samo znam posto zivim u USA da recimo kad izadjem na ulicu u svakome momentu mogu videti poneku TESLU . Ovog FIAT-a 500L sto lici na nekakvu cetvrtastu kantu sa 4 tocka i nazivaju autom i najvecim izvoznikom Srbije ( jadna li nam majka ako nam je ovo najjaci adut , pored zdrave hrane i IT-a) nekad ne vidim na ulicama ni po 2-3 meseca . Sve skupa godisnje vidim nekoliko puta ovaj auto na ulicama Cikaga . Ko ce to da kupi pored toliko Japanaca, KOreanaca i ostalih veoma ozbiljih auta .
darko soldo
Molio bih ,,stručnjake ''da ne lupetaju o modernom tržištu i ponudi i potražnji . Sramno je da ste toliko servilni prema belosvetskim kompanijama koje samo traže način da što manje plate radnike i dobiju otpis poreza . Kakav je to kapitalizam kada ne zna kome , gde i kada da proda automobile ? Da li to znači da ćemo sutra svi biti na čekanju kod nekog ,,Gazde'' da on proceni da li će ovaj mesec da radi ili ne ? To li je taj ,,efikasni'' kapitalizam ? Moja baba može tako da bude biznismen !
Bojsa
Proslo je davno vreme kada su fabrike radile da bi radnici dobijali platu, a sta se prodavalo ili ne, to je bio nekom drugome problem. Vremena su druga, gde je model automobila popularan, tj. trazen po par godina, a onda dolazi novi, ali to nije samo sminkana druga verzija, kakva se radi u Kragujevcu vec nekoliko godina. Dobro je da i traje tako dugo... Na zalost ili na srecu, nas covek je daleko od shvatanja principa globalnog auto trzista...

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља