понедељак, 18.11.2019. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 22:02

„Гоша” продата за четвртину процењене вредности

петак, 01.11.2019. у 18:13
(Фото О. Милошевић)

Фабрика шинских возила „Гоша”, која је у стечају четврти пут, продата је смедеревском „ Желвозу 026” за милион евра.

Вредност фабрике била је процењена на више од 514 милиона динара (4.373.000 евра), а пошто је понуда мања од 50 одсто те вредности, сагласност за продају дао је одбор поверилаца, пренео је Танјуг.

Поред „Желвоза 026”, понуду, од 500.000 евра, дала је МИН „Локомотива” из Ниша.

Из „Желвоза” поручују да ће покренути производњу и обезбедити посао за 300 радника.


Коментари9
52770
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Мирко
Да ли се ико сећа шта је Гоша била у старој Југи - Шинска је правила неунитиве шинобусе, вагоне за Француску за 250км/х, за Русију (за -50C) и за Саудијску Арабију (за +5C)...Монтажа је радила мост на Крку, водоторњеве у Кувајту... све најсложеније конструкције по свету, Уништити такву фирму је уметност, а купила ју је фирма иза које се крије капитал који би у свакој озбиљној земљи требао бити испитан. Желим им сву срећу, јер је заслужују.
Иван Грозни
Знам да ће сада кренути жалопојке како је фабрика продата у бесцење. Да је продаја обављена раније, вероватно би се постигла боља цена. Свако ко мисли да је лако покренути производњу и борити се на светском тржишту, нека инвестира у фабрику.
Andro Mošić
Dragi moj Rafe, mora da se sada okrećeš u grobu. Goša je hranila više od pola Palanke.
milan
Jos je nejasno sta ce se proizvoditi u ,,Zelvozu 026,, Do sada vise puta je Gosa revitalizovana pa opet ugasena. Znatno je jevtinije uvoziti polovna ili nova sinska vozila iz okruzenja i Evrope nego ih praviti u Gosi. Takva je bila i situacija sa Ikarbusom kasnije Beobusom koji su dobijali znacajne finansiske injekcije da bi se sacuvala proizvodnja autobusa koja je na kraju ipak ugasena. Jevtiniji i bolji su Turski,Kineski itd...
dragan
Milane, smatram da je vas komentar cista ironija. Da ste radili u proizvodnji sinskih vozila nikad ne bi izjavili da je jeftiniji uvoz, nazalost takvo misljenje nam je prisutno svuda....
Препоручујем 20
dragan
Ovo je iznudjeno resenje, definitivno radnici Gose kao poverioci nece dobiti ni dinara tako da neisplacene zarade odlaze u zaborav.

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља