„Улица краљице Марије за саобраћај ће бити отворена између 6. и 10. новембра.” Пре две-три недеље то је био последњи задати рок за отварање коловоза на потезу од Рузвелтове до Старине Новака. Слика са терена поручује – тешко. Једино уз повуци-потегни. И то да се саобраћајница отвори само за аутомобиле и аутобусе, док ће на трамвајски саобраћај и уређене пешачке коридоре и даље морати да се сачека.
У ову улицу напокон је, после неколико месеци земљаних и радова на инсталацијама, стигао асфалт. На основу неравнина на подлози, делује ипак да то није завршни слој, што би значило да у наредна три дана мајстори морају да нанесу завршну подлогу и исцртају и поставе сигнализацију. Предстоји им и подешавање надземне контактне мреже и сигнализације, чиме су се јуче и бавили. Тек када све то буде урађено, возила ће коначно поново моћи да пролазе кроз Краљице Марије која је за саобраћај затворена половином јуна, а чије је отварање оптимистично најављивано за крај августа. Рок за роком за окончање радова у овој улици је пробијан услед тога што су мајстори наишли на компликоване подземне инсталације, затим је пукла магистрална водоводна цев... Пробијања рокова ће тек бити. Јер, завршетак коловоза у Краљице Марије не значи и окончање свих радова.
Као и у 27. марта, мајстори ће наставити да раде на пешачким стазама и будућем паркингу. Плочник за пешаке у Краљице Марије урађен је само делимично у зони Машинског факултета, али даље ка Градској управи, као и на непарној страни улице тротоари тек треба да се уреде. Осим тога, на једној од раскрсница ближе Градској управи мајстори се још баве подземним инсталацијама. Пешаци су тако и даље осуђени да у Краљице Марије прескачу и заобилазе свакојаке препреке ризикујући да по овим кишовитим данима у блату изврну ногу.
За пешаке и даље није много боље ни на остатку потеза од Старине Новака до Дринчићеве. Уређених тротоара има тек понегде. Највише се одмакло у 27. марта, али и даље је све то неповезано.

Најмање је урађено на делу у коме су радови најкасније и почели, а где се најмање и радило доскора – на деоници од Булевара деспота Стефана до Дринчићеве. Ту се натенане изводе земљани радови и они на инсталацијама. Јасно да ће 19. новембар, последњи „коначни” рок за пуштање у саобраћај целог потеза од Рузвелтове до Дринчићеве, бити пробијен као и сви претходни. Начекаће се Београђани још на повратак редовних трамвајских линија 2, 5 и 10, али и на враћање аутобуса на редовне трасе. Јер, извођачима и надлежнима у граду се очигледно не жури да се заврши потез на коме су радови кренули и пре почетка лета.