субота, 07.12.2019. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 11:30
ПОТРОШАЧ ПИТА

Зашто је проблем рекламирати обућу

среда, 20.11.2019. у 09:33
(Фото Aнсплеш)

Утисак потрошача је да се на нашем тржишту последњих година продаје обућа лошијег квалитета, а то потврђују и подаци о броју рекламација на ову робу. Купци, такође, не могу да остваре права, јер приликом рекламација трговци одбијају њихов захтев, уз образложење да су обућу „непрописно носили”. Један наш читалац је питао шта да уради када трговац одбије рекламацију иако је у праву, јер су му ципeле пукле само неколико месеци од куповине.

ОДГОВОР:

У последње време већина трговаца има уговоре с неком од акредитованих кућа за вештачење како би били сигурнији у одлуку која је донета поводом рекламације. Наравно, трговац може и без наведених вештачења сам доносити одлуку о рекламацији, јер за такозвану саобразност робе уговору одговара управо трговац.

Нигде се у закону не наводи обавеза трговца да има уговор с неком од ових кућа, поготово што су и њихове одлуке на суду подложне обарању. Први корак након одбијања рекламације јесте да уложите приговор на рекламацију. Напомињемо да трговац није у обавези да опет прихвати приговор, али већина трговаца не прави проблем да се уложи жалба и изврши поновно вештачење јер се не слажете с првобитном одлуком. Уколико и након тога нисте успели позитивно да решите рекламацију, можете урадити вештачење о свом трошку у некој акредитованој кући за вештачење и на тај начин доказати да је обућа неквалитетна.

Одговара Центар за заштиту потрошача Србије

 


Коментари5
99604
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Hungover
Konkretan primer je da sam u "Buzz" radnji u Knez Mihajlovoj kupio ćerki patike od 15 hiljada din. u februaru ove godine, da bi se one raspale do oktobra. Pukao je đon na obe patike kao da je nožem isečen. Nike patike zamislite. Gospoda iz Sportvisiona su mi dva puta odbila reklamaciju pod izgovorom"nepravilno nošenje i održavanje". Sramota je da država dozvoljava da nas varaju. Naravno da u spomenutu radnju neću više ući i da ću ih pljuvati gde god stignem. Drugo nisu zaslužili.
vox populi
Zašto je problem?! Zato što je neupitno loše kvalitete, zbog korištenja neadekvatnog i lošeg repromaterijala koji podnose samo suvo vreme i klimu. Poznato je da se ta obuća proizvodi na dalekom istoku, i da je proizvodna cena cipela-patika maksimalno 10-15 $ par.
sava
I sta dalje kad se plati vestacenje opet nece uvazit nego treba na sud. Sve su odlicno uvezali da im nista ne mozes a uvoze 4-5 klasu robe koja popuca nakon 6-7 meseci Narocito se isticu u tome sportske radnje kao Buzz, Sport vision o kojima bruje forumi u regionu o losem kvalitetu sportske obuce
Staro za novo!
… posle nekoliko meseci…! Ovo mi liči na zloupotrebu. Ljudi bi stalno robu vraćali. Nose pa onda zamene za novo ili dobiju novac natrag za nošeno. Neki se čak hvale u društvu kako ne kupuju novo nego zamene staro uz izmišljajući grešku robe.
Um
Meni nisu hteli da vrate za novac felericnu obuću u "Intersport" radnji u Rajićevoj.....bez objašnjenja naravno

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља