недеља, 26.01.2020. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 22:02
ДВА МЕСЕЦА УОЧИ ЗАЦРТАНОГ РОКА

У Карађорђевој тек десетак мајстора, а посла доста

На непарној страни улице и даље без тротоара, а на кеју гомиле земље и грађевинског материјала уместо сређивања стаза и зелених површина. – На градилишту мало радника, а све треба да буде завршено до краја јануара
Аутор: Дејан Алексићчетвртак, 28.11.2019. у 20:00
(Фотографије Д. Алексић)

У Карађорђеву улицу, од Бранковог моста до Париске, још пре годину дана доселили су се мајстори са задатком да реконструишу овај део саобраћајнице и Савски кеј до Бетон хале. После 12 месеци радова завршени су коловоз и већи део тротоара на парној страни улице, али нису сређени пешачки део на непарној страни, кеј и простор испод стуба моста. Рок није проблем јер радници конзорцијума окупљеног око „Енергопројекта” требало би до краја јануара да заврше посао. Знатно већи проблем је слика са овог терена јер у Карађорђевој тренутно готово да нема радника. Једине две мање групице мајстора, укупно њих десетак, јуче су могле да се уоче на непарној страни саобраћајнице – на простору код будуће куће „Кола” и код Великих степеница. Ови радници, чини се, концентрисани су на подземне инсталације и припрему терена за поплочавање тротоара. На непарној страни улице формирање и уређење новог пешачког дела кренуло је на две тачке, на углу са Париском (тај део започет је још летос) и код некадашње Ђумрукане.

На самом кеју од моста до Бетон хале који после радова треба да красе стазе, зелене површине и простор за децу, мајстора јуче око поднева није било. Само гомиле земље, шута и грађевинског материјала на палетама.

Како кажу житељи овог дела града, такво стање на терену је већ дуже актуелно.

– Живим на Косанчићевом венцу и овакву слику гледам већ недељама кад прођем Карађорђевом. Тек понеки мајстор који нешто радуцка. Озбиљних радова ни на видику. Могу мислити како је овим људима који месецима немају тротоаре већ скачу по песку и шуту – указала је јуче старија Београђанка нашој екипи док смо обилазили Карађорђеву.

Жалбе грађана на мало радника у овој улици и на кеју нису новост. Оне су биле актуелне и пролетос и летос, са изузетком јула и августа, када је на терену било више мајстора јер је коловоз морао да се заврши до 1. септембра. Како кажу житељи овог дела града, пре свега им смета што су већ дуже раскопани тротоари и што се нико не труди да их што пре заврши.

Не жури се јер је пред мајсторима још шездесетак дана у току којих би требало да окончају сређивање кеја, тротоара и простора испод стуба Бранковог моста. Под условом да се не појаве изненадни, непланирани радови због којих ће град извођачу дати додатни рок.

Тако нешто не би било изненађујуће јер град већ дуже (такође конзорцијуму око „Енергопројекта”) месецима толерише пробијање првобитних рокова од Рузвелтове до Дринчићеве и све то се правда непланираним, додатним радовима.


Коментари7
f865a
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Redovni prolaznik
Kad je bio raspisivan tender za Karadjordjevu uslov je bio da radovi moraju da traju najmanje 400 dana i nekoliko ponudjača se povuklo jer su razumno predložili da se to završi za maksimum 100 dana. Problem je što gradske vlasti sa ovakvom dinamikom radova mogu da se hvale da je Beograd veliko gradilište, a u stvari je veliko odugovlačenje i maltretiranje gradjana.
branko
Karađorđeva je primer kako rekonstrukcija postaje destrukcija.
Путник
Ispod Brankovog mosta su migranti napravili barake u kojima spavaju.
Зоран Чачак (пишимо ћирилицом)
Београђани, свака вама част! Шта ви трпите, па то нема ни у паклу!
Ђоре Ђакар
"Рок није проблем јер радници конзорцијума окупљеног око „Енергопројекта” требало би до краја јануара да заврше посао. Знатно већи проблем је слика са овог терена јер у Карађорђевој тренутно готово да нема радника." Шта је писац хтео да каже? Да су криви радници који неће да дођу на градилиште у довољном броју, тако да намерно одуговлаче завршавање реконструкције улице? А нису роблем рокови које је, приликом расписивања тендера, градска влада "доделила" извођачима и подизвођачима?

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља